جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
فصلنامه اخلاق

حوزه/ رئیس پژوهشکده مطالعات اسلامی اصفهان گفت: شماره ۳۹ فصلنامه علمی ترویجی "اخلاق" که مربوط به بهار ۱۳۹۴ است چاپ و در دسترس عموم علاقه مندان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از اصفهان، فریبرز راهدان، رئیس پژوهشکده مطالعات اسلامی اصفهان وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار داشت: فصلنامه "اخلاق" دارای رتبه علمی ترویجی است و به صورت تخصصی در حوزه اخلاق منتشر می‌شود.

رئیس پژوهشکده مطالعات اسلامی اصفهان از نگارش بعضی از مقالات این شماره بر اساس تحقیقات میدانی و پیمایشی خبر داد و گفت: «تحليلی بر تزکيه وتهذيب نفس در انديشه تربيت اخلاقی امام خمينی»، «تبيين و تحليل روايی فضيلت اخلاقی صبر در نهج البلاغه»، «اخلاص، مناط اصلی بين دين و اخلاق»، «فريب‌گری زنان در آينه قرآن و حديث با تأکيد بر آيه28سوره يوسف»، «بررسی مقايسه ای تربيت و فرزند پروری از ديدگاه روانشناسی و اسلام» و «مبانی انسان شناختی اخلاق از ديدگاه خواجه افضل الدين كاشاني» عناوین مقالات چاپ شده در شماره 39 نشریه اخلاق است.

وی ادامه داد:فصلنامه علمی ترویجی اخلاق رتبه خود را از شورای اعطای مجوزها و امتیازات علمی شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور گرفته و ارتقای رتبه به علمی پژوهشی از اهداف آينده اين نشريه است.

رئیس پژوهشکده مطالعات اسلامی اصفهان افزود: فایل متنی فصلنامه از طریق پایگاه فصلنامه به نشانی www.faslname-akhlagh.irو از طریق پایگاه استنادی علوم جهان اسلام به نشانیwww.isc.gov.irو همچنین پایگاه اطلاعرسانی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نشانیwww.morsalat.irقابل دسترس است.

وی اظهار داشت: علاقه‌مندان به نسخه چاپی مجله می‌توانند از طریق سامانه اشتراک مجلات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم مشترک شده و مجله را دریافت کنند. همچنین این مجله برای شخصیت‌های علمی و برخی کتابخانه‌ها و مراکز علمی، دانشگاهی و حوزوی ارسال می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha