جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
سید علی فضل الله

حوزه/ انفجار تروریستی عراق بار دیگر پرده از چهره جنایتکار و کریه تروریست های تکفیری برداشت و نشان داد که هدف این گروه ها تخریب چهره اسلام و ایجاد تفرقه در جهان اسلام و کشاندن مسلمانان به جنگ های مذهبی و نا امنی و فتنه است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید علی فضل الله انفجار تروریستی روز عید فطر در عراق را که منجر به شهادت و مجروح شدن ده ها نفر شد محکوم کرد.

وی افزود: ما این انفجار تروریستی و وحشیانه را به شدت محکوم می کنیم و بر این باوریم که این اقدامات بار دیگر پرده از چهره جنایتکار و کریه تروریست ها برداشت و نشان داد که هدف این گروه ها تخریب چهره اسلام و ایجاد تفرقه در جهان اسلام و کشاندن مسلمانان به جنگ های مذهبی و نا امنی و فتنه است که تمام اینها به سود دشمنان اسلام تمام می شود.

سید فضل الله به مردم عراق در مورد توطئه تجزیه عراق توسط دشمنان هشدار داد و گفت: تروریست های تکفیری مسئول اجرای این توطئه در عراق هستند و این تروریست ها هیچ ارزش و دین و قانونی را محترم نمی شمارند و به دنبال ایجاد نا امنی و ویرانی و هرج و مرج در جهان اسلام هستند و از این رو همه باید در یک جبهه متحد در برابر آنها بایستند.

وی از تمام گروه ها و مذاهب و احزاب سیاسی اسلامی خواست در برابر تروریست ها بایستند و خاطر نشان کرد که مقابله با تروریست ها جز با وحدت اسلامی و از بین بردن تنش های داخلی امکان پذیر نیست.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha