سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
حجت الاسلام سید مهدی حسینی راد

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان یزد ، شرایط استفاده طلاب حوزه یزد از خدمات رفاهی اسکان در مجتمع وقفی بیت الرضا(ع) مشهد را اعلام را کرد.

حجت الاسلام سید مهدی حسینی راد، در گفتگو با  خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در  یزد، با تشریح شرایط  اقامت طلاب یزدی  در مجتمع فرهنگی بیت الرضا(ع) مشهد اظهار داشت: اعزام طلاب متاهل یزدی از 18 تیر به  این مجتمع آغاز شده است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان یزد با اشاره به اینکه تاکید واقف بر این بوده است که این واحد ها تنها در اختیار طلاب، اساتید و کارمندان حوزه قرار گیرد اضافه کرد: هر کدام از این واحد ها در حدود 80 متر است که امکان اسکان یک خانواده 6 نفره را در خود خواهد داشت.

وی ادامه داد: تاکنون 41 خانوار از طلاب برای اعزام به مشهد مقدس ثبت نام کرده اند که تا این تاریخ تنها 10 خانوار موفق به اعزام شده اند.

حجت الاسلام حسینی راد با اشاره به اینکه هر خانواده تنها می تواند برای 4 شب و 5 روز اقامت داشته باشد گفت: در این سفر زیارتی طلاب می توانند علاوه بر خانواده خود، والدین و پدر و مادر همسر خود را نیز همراه ببرند اما نباید تعداد آن ها بیشتر از 6 نفر شود و به ازای هر نفر به غیر از خانواده خود طلاب می بایست  هزینه آن را پرداخت کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طلاب برای ثبت نام می توانند  به  سایت otyazd.ir مراجعه و یا با حضور در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان یزد ،جهت ثبت نام اقدام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha