یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
حجت الاسلام نبوی و ملکی

حوزه/ مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش در نشستی با معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه همکاری های این دو نهاد را بررسی کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ملکی در این دیدار که در معاونت  تبلیغ حوزه برگزارشد، ضمن تبریک ایام گذشته  با اشاره به همکاری ستاد با معاونت تبلیغ حوزه  و نقش اصلی و تاثیر گزار  این معاونت در تبلیغ دین و همچنین فعالیت های مبلغین در مدارس آموزش و پرورش گفت: یکی از برنامه های این ستاد، همکاری و تعامل نزدیک با معاونت تبلیغ حوزه  است.

دبیر ستاد همکاری حوزه و آموزش و پرورش با ابراز خرسندی از فعالیت های تبلیغی حوزه های علمیه اظهارداشت : برنامه هایی که در دبیر خانه ستاد همکاری ها  پیگیری می شود، بیشتر در عرصه تبلیغ  است و این برنامه ها نتیجه تلاشی است  که معاونت حوزه در این مدت انجام داده است.

مشاور  وزیر  به اجرای موفق  مدارس امین در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: طرح  مدارس امین در سراسر کشور رشدی چشمگیر داشته است  و  آموزش و پرورش  استقبال خوبی از این طرح کرده است.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن نبوی  معاون   تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه نیز در سخنانی، مباحثی درباره محورهای همکاری تبلیغ در مدارس شبانه روزی، تیزهوشان و مدارس طرح امین را مورد بحث و بررسی قرار داد و نسبت به تألیف کتابهای دین و زندگی اعلام آمادگی کرد.

وی در پایان، همکاری  معاونت تبلیغ با ستاد همکاری ها را مورد توجه قرار داد و  خاطرنشان کرد:از  دبیر ستاد  همکاری های حوزه و آموزش و پرورش درخواست داریم  تمامی مدارس طرح امین را ارزیابی نموده و نقاط ضعف و قوت را  برای ارتقای و برنامه ریزی دقیق تر به معاونت تبلیغ حوزه ارائه دهد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha