شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
حجت الاسلام محمد علی انصاری

مسئول عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء گفت: فرقه های انحرافی دست ساخته های دشمنان اسلام برای نابودی این دین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام محمد علی انصاری، در اختتامیه ششمین جشنواره حدیث پدافند هوایی اصفهان با اشاره به اینکه قرآن و اهل بیت علیهم السلام دو بال پرواز انسان هستند، اظهار داشت: برخی از مردم نسبت به توصیه های قرآن و پیامبر(ص) بی توجه اند که نمونه آن را می توان در دوران  بعد از ارتحال پیامبر(ص) مشاهده کردکه عده ای حق اهل بیت(ع) را به خوبی  ادا نکردند.

مسئول عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافندخاتم الانبیاء بیان داشت: حادثه سقیفه بنی ساعده منشاء انحرافات در اسلام ناب بود و مسیر اسلام ناب را با ایجاد جاده ای انحرافی به سمت توهین به اهل بیت علیهم السلام پیش برد.

وی ادامه داد: سقیفه سبب جدا شدن مسیر اسلام از شاهراه اصلی شد و موجب ایجاد انحراف و تفرقه در دین اسلام گردید

حجت الاسلام انصاری، با اشاره به انحرافاتی که در دین ایجاد شده است تصریح کرد: فرقه های انحرافی دست ساخته های دشمنان اسلام بود که با ایجاد تفرقه سعی در مبارزه با اهداف این دین الهی داشتند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نقش به سزایی در معرفی اسلام ناب داشته است تصریح کرد: انقلاب اسلامی معرف اسلام و اقتدار اسلامی در جهان بوده و می باشد.

حجت الاسلام انصاری بهره گیری از احادیث معصومین علیهم السلام را اقدامی مهم در ترویج اندیشه های اسلامی خواند و گفت: معصومین(ع) نقش اساسی در تشریح و تفسیر احکام الهی و تفسیر آیات قرآن دارند

وی ادامه داد : برای فهم قرآن باید به احادیث معصومین مراجعه کنیم که این کار سبب بهره گیری بهتر از مفاهیم این کتاب الهی می شود.

مسئول ادارده عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافندخاتم الانبیاء، بهره گیری از احادیث معصومین علیهم السلام و کتاب های مانند نهج البلاغه و نهج الفصاحه را وظفیه همگانی دانست و گفت: هر شخصی وظیفه دارد که نسبت به حفظ لفظ حدیث در ذهن و یا به صورت مکتوب، برای حفظ مفاهیم احادیث و همچنین عمل به احادیث اقدام نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha