جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
مبلغان

حوزه/ در همایش طلایه داران تبلیغ در راستای قدردانی از ۳۰ روز تبلیغ خالصانه روحانیون اهوازی، از روحانیت به عنوان سنگر نشین صیانت از دیانت مردم یاد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در اهواز، همایش طلایه داران تبلیغ، با محوریت مبلغین، ائمه جماعات و طلاب جوان، از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در مجموعه فرهنگی، ورزشی ملی حفاری ایران برگزار شد.

در این همایش که با حضور آیات موسوی جزایری  و شفیعی و حجج اسلام حیدری، کعبی، حسن زاده و سایر علما و فضلای استان خوزستان برگزار شد، حجت الاسلام بلک، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، به تشریح فعالیت های گسترده مبلغین در ایام ماه مبارک رمضان پرداخت.

وی با بیان این که اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده بیش از 2 هزار و 500مبلغ را در ماه مبارک رمضان به روستاها و مناطق تبلیغی استان اعزام کرد، افزود: اگر چه سال به سال تعداد مبلغین استان افزایش می یابد، اما همچنان نیازمند حضور طلاب و روحانیون مبلغ در سطح استان برای اقنای نیازهای فرهنگی مردم هستیم.

مهدی خبیر به عنوان نماینده استاندار خوزستان نیز در این همایش به شرح اقدامات انجام شده نسبت به سهولت کار مبلغان در ایام تبلیغی ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: استانداری خوزستان برای سهولت کار مبلغان اعزامی به مناطق تبلیغی، جلسه ای را با حضور بیش از یک هزار مقام و مسئول استانی تا سطح دهیار برگزار کرد و نتیجه آن نیز خوشبختانه رضایت بخش بود.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه نیز به عنوان سخنران اصلی همایش طلایه داران تبلیغ، در خصوص افتخار روحانیت و سنگر نشینی این قشر فعال از جامعه برای حفظ اسلام هدایت بخش سخن گفت.

وی با اشاره به فلسفه وجودی روحانیت، الزاماتی را برای حضور مؤثر آن در جامعه عنوان کرد و ابراز داشت: بصیرت در عرصه شناخت واقعیات جامعه و مخاطبین از مهمترین الزاماتی است که روحانیون باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha