یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
شیخ ماهر حمود

حوزه/ شیخ حمود گفت: نابودی اسرائیل یک امر حتمی است که از جانب خداوند مقدر شده، اما باید دید امروز مسلمانان و کشورهای اسلامی چه سهمی در تحقق این وعده الهی خواهند داشت؟

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ ماهر حمود، رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت صبح امروز در کنفرانس حمایت از فلسطین در بیروت گفت: ما هنگامی که در توصیف و تحلیل اتفاقات سوریه و مسایل مربوط به ایران و لیبی تا یمن و عراق و لبنان اختلاف داریم، اگر قدس و فلسطین نباشد، راه را گم می کنیم و ما از امت اسلام می خواهیم در برابر سرکشی های آمریکا و اسرائیل و خائنان عربی حامی آنها متحد شوند.

وی افزود: مؤمنان می توانند متحد شوند و پیروز شوند و اگر در این راه متهم شویم برای ما مهم نیست و متاسفانه کار به جایی رسیده که ما باید به تنهایی در برابر یک وبای گسترده و فراگیر در جامعه اسلامی بایستیم؛ وبایی به نام عقب ماندگی مذهبی که دشمنان از آن به عنوان سلاحی جدید علیه ما استفاده می کنند و از این سلاح علیه ایران نیز استفاده می کنند در حالی که ایران کمک های زیادی به مقاومت فلسطین و لبنان کرده است.

رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت گفت: چرا ما به جای سرسپردگی به آمریکا با محور مقاومت همراه نباشیم؟ چرا برخی می خواهند روحانیون و صاحبان عمامه نوکران پادشاهان باشند؟ چرا برخی انتظار دارند علما از تخریب سوریه و عراق حمایت کنند؟

وی افزود: برخی در تحلیل اتفاقات سوریه و یمن معیارهای دوگانه دارند و بحران سوریه را انقلاب می دانند، اما انقلابیون یمن را آشوبگر و اخلالگر می شمارند.

شیخ حمود گفت: نابودی اسرائیل یک امر حتمی است که از جانب خداوند مقدر شده، اما باید دید امروز مسلمانان و کشورهای اسلامی چه سهمی در تحقق این وعده الهی خواهند داشت؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha