یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
موسوی کرمانشاه

حوزه/ موفقیت ما در زمینه هسته ای در سایه تدابیر مقام معظم رهبری، وفاق ملی و تلاش دانشمندان ایرانی به دست آمد و اگر اکنون توان تولید سوخت هسته ای را داریم، مرهون این پایداری هاست.

حجت الاسلام  والمسلمین سید حبیب الله موسوی در گفتگو با خبرنگار «حوزه»، در کرمانشاه با بیان این که امروز شاهد حضورتاثیر گذار نظام مقدس جمهوری اسلام  در عرصه های منطقه ای و بین المللی هستیم، اظهار داشت: این اقتدار و توانمندی نتیجه تلاش و مقاومت و پایداری مردم در طول تاریخ انقلاب اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: موفقیت ما در زمینه هسته ای در سایه تدابیر مقام معظم رهبری، وفاق ملی و تلاش دانشمندان ایرانی به دست آمد و اگر اکنون توان تولید سوخت هسته ای را داریم، مرهون این پایداری هاست.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه ادامه داد: کاربرد هسته ای در تمامی زمینه های علمی، اقتصادی و صنعتی بر همگان مشهود است و باید با استفاده از آن، شاهد رشد و توسعه کشور باشیم.

وی با اشاره به توافقی هسته ای، افزود: ملت انقلابی ایران با تحمل همه تحریم ها حاضر نشد چیزی را از دست بدهد و با عزت همه مشکلات را تحمل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به این که باید از صنعت ملی شدن نفت درس بگیریم، ابراز داشت: باید از تجارب تاریخی استفاده کنیم و صرفا به یک کشور وابسته و مصرف کننده تبدیل نشویم و تمام تلاش و توانایی خود را بکار بگیریم تا با عزت و اقتدار، کشوری توانمند و غیر وابسته داشته باشیم.

وی در پایان خاطر نشان شد: با عمل به توصیه های مقام معظم رهبری و استفاده از دانش و تکنولوژی داخلی و تکیه بر نیروهای کوشا، فعال و توانمند داخلی پله های ترقی را طی نماییم، تا دچار مشکل و وابستگی نشویم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha