یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
آیت الله فقیهی

حوزه/عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: صهیونیست های جنایتکار بدانند که جنایت اخیر آن ها در کودک سوزی بی پاسخ نخواهد ماند.

آیت الله محسن فقیهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، با اشاره به شهادت کودک شیرخواره فلسطینی بر اثر جنایت بی شرمانه صهیونیست ها اظهار داشت: بی شک جنایت صهیونیست ها به این مسایل خاتمه پیدا نمی کند چرا که این ها به ظاهر انسان هایی هستند که از ارتکاب هیچ فعل جنایتکارانه ای ابا ندارند.

وی افزود: یادمان نرفته که در همان روزهای آغاز اشغالگری خود در فلسطین به راحتی مردم بی گناه را به گلوله بستند و اگر از همان روز جلوی این جنایت گرفته شده بود این جنایت ها این طور ادامه نمی یافت.

این استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: حقیقتاً جای بسی تاسف است که سازمان ملل و آمریکای جنایتکار از این صهیونیست ها حمایت می کند و به خاطر این حمایت اشغالگران فلسطین اصلاً اعتنایی به قطعنامه های سازمان ملل ندارند و به راحتی قطعنامه ها را زیر پا می گذارند.

وی با بیان این که حمایت آمریکا و غرب از این رژیم کودک کُش به شدت محکوم است، گفت: متاسفانه بر اثر این حمایت ها هر روز جنایت های آن ها بدتر از گذشته می شود و در جنگ اخیر غزه نیز شاهد بودیم که این ها چقدر در کودک کُشی و به خاک و خون کشیدن بی گناهان ، تبحر دارند!

آیت الله فقیهی افزود: مجامع جهانی و مردم دنیا باید جلوی این جنایت ها را بگیرند و سازمان ملل و شورای امنیت از وضع کنونی خود برای دفاع از حق مظلومان خارج شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha