شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
لیلا حیدری - بسیج جامعه زنان

حوزه/ طلاب بسیجی سرمایه های علمی و فکری این سرزمین هستند و این سازمان به دنبال این است که به خوبی با این سرمایه در ارتباط باشد و این ظرفیت را برای رشد و گسترش معارف دینی جوانان به کار گیرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» ، خانم لیلا حیدری، رئیس سازمان بسیج جامعه زنان، امروز در نشست خبری که به مناسبت سالروز قشر بسیج جامعه زنان و با حضور اصحاب رسانه در سالن اجتماعات این مرکز در قم برگزار شد به تشریح برنامه های این سازمان پرداخت.

وی گفت: بسیج جامع زنان به عنوان اولین و بزرگترین تشکل همواره سعی در زنده داشتن آثار و یاد خاطره شهداء زن را داشته و در این عرصه توانست 130 شهیده با کرامت را تنها در قم شناسایی کند.

*به دنبال تحقق منویات مقام معظم رهبری هستیم

 حیدری اظهار داشت: تمام هدف این سازمان این است که در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب به مسیر خود ادامه دهد و منویات معظم له را در جامعه به اجرا در آورد.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان گفت: تاکنون طرح و برنامه هایی مانندآسیب شناسی ماهواره، طرح حافظین خانواده، راهنمایی و ارشاد در مورد بدحجابی و طرح های دیگر به اجرا در آمده است.

 وی افزود: یکی از اقدامات خوبی که این سازمان کرده بهره گیری ظرفیت های بسیار خوب و مناسب طلاب جامعه الزهراء  در زمینه طرح حلقه های صالحین بوده است.

خانم حیدری گفت: خواهران طلبه بسیجی تا کنون در هزار طرح حلقه صالحین حضور فعال داشته ، به تربیت و ترویج و تبلیغ دین و آموزه های معرف ناب اسلام محمدی(ص) و هدایت زنان جامعه پرداخته اند.

وی پایان اظهار داشت: طلاب بسیجی سرمایه های علمی و فکری این سرزمین هستند و سازمان بسیج مازندران به دنبال این تا به خوبی با این سرمایه در ارتباط باشد و این ظرفیت را برای رشد و گسترش معارف دینی جوانان به کار گیرد.

 انتهای پیام:40/313  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha