دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
حجت الاسلام سعیدی

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: دستگاه هایی که در عرصه اهل بیت علیهم السلام و شهدا در حال فعالیت هستند، باید از سیاست بازی ها دور باشند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی امروز  در دیدار دبیر کل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، اظهارداشت: جمعیت هایی که با نیت های دینی و حسنه دور هم جمع می شوند و خدمتی به اهل بیت علیهم السلام و پیروان آنها ارائه می کنند، توفیقات ارزشمندی به دست می آورند.

وی با بیان این که این شخصیت ها و جمعیت ها همواره از جاهای مختلفی مورد تهدید و آسیب بوده اند، که باید مراقب آن بود، بیان داشت: استفاده از رهنمود بزرگان و کسانی که در این عرصه ها حضور داشتند، می تواند راهگشا باشد.

امام جمعه قم با اشاره به برخی آسیب های سیاسی در این عرصه گفت: در حوزه سیاسی، آسیب ها و خطرها در کمین هستند، که باید خط و مسیر خود را درست ترسیم کنیم تا از تمامی سلایق و علایق در چنین جمعیت های مذهبی حضور داشته باشند.

وی با بیان این که ممکن است سلایق سیاسی مختلفی در میان خانواده های شهدا وجود داشته باشد، تصریح کرد: آنچه مهم است، دور بودن فعالیت های شما از سیاست بازی می باشد. دستگاه هایی که در عرصه اهل بیت علیهم السلام و شهدا در حال فعالیت هستند، باید از سیاست بازی ها دور باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی خاطرنشان کرد: خط واضح و روشن نظام در پیش روی ما قرار دارد، حال افراد دارای سلایق خاص نسبت به احزاب سیاسی باشند نیز می توانند در جمع شما حضور داشته باشند، البته این اختلافات سیاسی نباید به کار شما ضربه وارد نماید.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha