یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ |۱۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 26, 2024
محمدباقر کریمی - ارومیه

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: استفاده از شبکه های تبلیغی و فرهنگی علما و روحانیون می تواند در ترغیب مردم به حمایت از تولیدات داخلی موثر باشد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر کریمی ظهر امروز در جلسه کمیته فرهنگی، تبلیغی ستاد مبارزه با قاچاق ارز و کالا، با ارائه عملکرد این ستاد اظهارداشت: برگزاری جلسات متعدد و تصویب مصوبه های اجرایی در راستای جلوگیری از قاچاق کالا با اهتمام مسئولین دولتی توانسته در کاهش آسیب های ناشی از این ناهنجاری در سطح جامعه بسیار موثر باشد.

وی افزود: بهره گیری بهینه از شبکه های تبلیغی متشکل از علما، روحانیون و حوزه های علمیه اعم از شیعه و سنی به یقین در تغییر ضائقه مردم برای کاهش استفاده از کالاهای قاچاق و خارجی موثر بوده و بیشتر مردم را به استفاده از تولیدات داخلی راغب می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانیرا در گرو حمایت نهادهای دینی و فرهنگی عنوان کرد و افزود: حضور و تبلیغ فعال و به روز مبلغان دینی علمای شیعه و سنی و ائمه جمعه و جماعات می تواند در توسعه معیارهای سبک زندگی اسلامی –ایرانی و حمایت از مولفه های اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر معظم انقلاب موثر واقع شود.

حجت الاسلام کریمی فعالیت و تبلیغ در جهت آگاه سازی جوانان را در کاهش استفاده ازکالاهای قاچاق سازنده دانست و افزود: بهره گیری از کانون های فرهنگی و هنری مساجد و تشکیل گروه های حمایت از کالای داخلی در فضای مجازی کمک شایانی در توسعه شاخصه های تولید داخل و اقتصاد مقاومتی داشته است.

وی اذعان داشت: اجرای مولفه ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای تکیه بر تولیدات داخلی و حمایت از کار و رشد اقتصاد مقاومتی با همت مسئولین و علما می تواند اجرایی و به جایگاه قابل قبولی برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha