یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اساتید حوزه

حوزه/ مدیر آموزش و برنامه ریزی مدارس حوزه علمیه خراسان از حضور ۱۵۰ استاد اعزامی تمام وقت در مدارس علمیه استان های خراسان شمالی، جنوبی و شهرستان های خراسان رضوی خبرداد.

حجت الاسلام محمد اسفندیاری، مدیر آموزش و برنامه ریزی مدارس حوزه علمیه خراسان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد با اشاره به دوره دانش افزایی اساتید اعزامی حوزه خراسان در شاندیز افزود: در این دوره که از امروز تا دوشنبه در مجتمع آموزشی عبدالله رضوی در سوران شاندیز برگزار می شود، حاضران در سه گروه ادبیات عرب، فقه و اصول و علوم عقلی در کارگاه های مربوطه شرکت می کنند.

وی به حضور اساتید این دوره اشاره و خاطر نشان کرد: حجج اسلام و المسلمین حمید محمدی، ربانی بیرجندی، مهدی زمانی، مرتضی نوروزی، علوی و اسفندیاری، نسبت به دانش افزایی استادان اعزامی شرکت کننده در این دوره مطالبی بیان خواهند کرد.

مسئول برگزاری این دوره با بیان اینکه شرکت کنندگان گواهی پایان دوره را دریافت خواهند کرد، ابراز داشت: در این دوره برخی از شرکت کنندگان به ارائه طرح درس خواهند پرداخت و نقاط ضعف و قوت توسط سایرین و استاد جلسه بررسی  می شود که در پایان نیز از طرح درس های برتر حمایت خواهد شد.

وی در بخشی از این گفتگو به حضور 150 استاد اعزامی تمام وقت در مدارس علمیه استان های خراسان شمالی، جنوبی و شهرستان های خراسان رضوی اشاره و خاطر نشان کرد: این اساتید با اولویت مناطق محروم و کم برخوردار به مدارس علمیه آن مناطق اعزام شده اند.

حجت الاسلام اسفندیاری با بیان اینکه اختتامیه این دوره نیز عصر روز دوشنبه برگزار خواهد شد، گفت: دانش افزایی اساتید حوزه علمیه خراسان از برنامه هایی است که در طول سال به صورت مشخص برگزار می شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha