چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
آزمون دکتری

حوزه/ مدیر اجرایی آزمون های دانشگاه معارف اسلامی با اشاره به برگزاری آزمون دوره دکتری دانشگاه معارف اسلامی گفت: ۸۰۷ نفر از داوطلبان ورود به این دانشگاه در این آزمون شرکت کردند.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین علی نکونام در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، گفت: این دوره با هدف پذیرش، پرورش و تربیت اساتید دروس معارف اسلامی دانشگاه‌ها برگزار شده است.

مدیر اجرایی آزمون های دانشگاه معارف اسلامی بیان کرد: این دانشگاه که تحت نظرنهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و با هدف گذاری فعالیت در زمینه پرورش استعدادهای حوزوی برای حضور در دانشگاه فعالیت می کند، اقدام به برگزاری دوره های تخصصی دکتری و ارشد کرده است.

وی گفت: آزمون دکتری در پنج گرایش قرآن و متون اسلامی، انقلاب اسلامی، اخلاق اسلامی، تاریخ و تمدن اسلامی و مبانی نظری اسلامی برگزار شد که برگزیدگان دو برابر ظرفیت اعلام شده، در مصاحبه علمی شرکت خواهند کرد.

 حجت الاسلام والمسلمین نکونام تصریح کرد: اواخر آذرماه نتایج آزمون کتبی اعلام می شود و داوطلبان با مراجع به سایت این دانشگاه از نتیجه مطلع می شوند و سپس خود را برای مصاحبه علمی آماده می کنند و در نهایت برای هر رشته 5 نفر انتخاب می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha