شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
شورای عالی حوزه‌های علمیه

حوزه/ شورای عالی حوزه های علمیه در اطلاعیه ای، امت اسلامی را به مقابله با نقشه های پلید رژیم سفاک صهیونیستی دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، در اطلاعیه شورای عالی حوزه های علمیه به مناسبت حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی که به امضای آیت الله مقتدایی رئیس این شورا رسیده است آمده است: روزهای گذشته برای ساکنان فلسطین اشغالی و همه مسلمانان جهان، روزهای تلخی بود. حمله ددمنشانه عمال رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و کشتار وحشیانه مسلمانان بیگناه با هدف محو و نابودسازی آثار عظیم اسلامی انجام می پذیرفت.

این بیانیه می افزاید: به راستی گناه مسلمانان مظلوم فلسطینی چیست که از کمترین حقوق انسانی که همانا برخورداری از آزادی در انجام دادن اعمال دینی و حضور در اماکن مذهبی است محروم می شوند؟! و به راستی گناه مسلمانان آن سرزمین چیست که به دلیل حراست از مسجد الاقصی به خاک و خون کشیده می شوند؟!

در این اطلاعیه همچنین آمده است: جنایات در حالی صورت می گیرید که مجامع به اصطلاح حامی حقوق بشر سکوت کرده اند و حتی این حوادث هولناک را محکوم نیز نمی کنند. اکنون وظیفه مسلمانان است که به یاری برادران خود بشتابند و در برابر ددمنشی های رژیم جعلی اسرائیل ایستادگی کنند و با محکوم کردن آن اجازه تعدی به قدس، قبله اول مسلمانان و بنای شریف مسجد الاقصی را ندهند.

رژیم صهیونیستی با چنین اعمالی می کوشید تا شکست خویش در نبرد با مردم غزه را جبران سازد و هویت پوشالی خود را بازسازی نماید.

شورای عالی حوزه علمیه قم ضمن محکوم ساختن تعرض رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و به خاک و خون کشیدن مسلمانان بی دفاع آن، همه امت اسلامی را به مقابله با نقشه های پلید رژیم سفاک صهیونیستی دعوت می نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha