جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
بانوان قرآنی اصفهان در حرم امیرالمؤمنین

حوزه/ بانوان قرآنی اصفهان در جریان بازدید از دارالقرآن بانوان حرم مطهر علوی در جریان فعالیت های قرآنی آستان مقدس علوی قرار گرفتند و درباره راه های تقویت فعالیت های قرآنی و تبادل تجربیات در این زمینه و اجرایی کردن توافق های گذشته میان طرفین، بحث و گفتگو کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» گروهی هشتاد نفره متشکل از بانوان جامعة القرآن اصفهان شامل رئیس جامعه و کادر آموزشی آن به زیارت حرم مطهر امیرالمؤمنین(ع) مشرف شدند و مورد استقبال سید محمد علی حبل المتین مسئول دارالقرآن آستان مقدس علوی و خانم انوار الحسناوی مسئول دارالقرآن بانوان حرم مطهر قرار گرفتند.

خانم سیده بتول شهشهانی مسئول گروه قرآنی اصفهان و مدیر شعبه فاطمة الزهرای جامعة القرآن اصفهان درباره این زیارت گفت: هدف از این زیارت در درجه اول تبرک جستن به مرقد مطهر امیرالمؤمنین علیه السلام و پس از آن افزایش همکاری های قرآنی با این آستان مقدس می باشد.

بانوان قرآنی اصفهان در جریان این بازدید در جریان فعالیت های قرآنی آستان مقدس علوی قرار گرفتند و طرفین درباره راه های تقویت فعالیت های قرآنی و تبادل تجربیات در این زمینه و اجرایی کردن توافق های گذشته میان طرفین، بحث و گفتگو کردند؛ چراکه این دومین بازدید گروه قرآنی اصفهان از دارالقرآن حرم مطهر علوی می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha