سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
مدرسه علمیه رضویه خرم آباد

حوزه/ طی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین تقوی، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، ،نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان استان لرستان فاز اول مدرسه علمیه رضویه خرم آباد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خرم آباد، مدیر حوزه علمیه استان لرستان نیز با اشاره به اینکه با افتتاح ساختمان جدید مدرسه علمیه رضویه برخی از مشکلات مانند کمبود فضای فیزیکی برای تحصیل طلاب حل شده بیان داشت:با بهره برداری ازفاز اول مدرسه علمیه رضویه تعداد ۱۲۰طلبه در سال تحصیلی جاری در این مدرسه علمیه به تحصیل علوم حوزوی مشغول خواهند شد.

حجت الاسلام مبلغی با اشاره به اینکه در ۴سال اخیر تاکنون ۶هزار متر مربع به فضای آموزشی حوزه لرستان افزوده شده تصریح کرد:فاز اول مدرسه علمیه رضویه خرم آباد با مساحت ۳هزار و ۵۰۰متر مربع و با اعتبار ۳میلیارد تومان امروز برای,استفاده طلاب آماده شده است.

وی با اشاره به اینکه برای دو فاز دیگر این مدرسه با مساحت ۶هزار و ۵۰۰متر مربع که شامل ساختمان اداری _اموزشی و مسجد است به یک میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است گفت:امید می رود با تکمیل این ساختمان در آینده سایر قسمتهای مدرسه علمیه رضویه خرم آباد آماده بهره برداری قرار گیرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha