یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
ولایت فقیه

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در پادگان شهید بهشتی ندسا گفت: روز غدیر را باید به عنوان روز ولایت و امامت و روز اطاعت از مقام رهبری و ولی امر مسلمین بدانیم و بشناسیم.

حجت الاسلام مجتبی عباسی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»در فارس، با تبریک دهه ولایت و امامت گفت: روز 18 ذی‌الحجه روز مبارک عید غدیر خم است که این روز بزرگ که از اعیاد عظیم شیعه و دنیای اسلام  بوده و روز ولایت است و در روایات هم مستحب است که مؤمنین وقتی به هم میرسند، ولایت امیرالمؤمنین را به عنوان بزرگترین نعمت و عالی‌ترین نعمت مطرح کنند.

وی افزود: این روز را هم باید به عنوان ولایت و امامت و روز اطاعت از مقام رهبری و ولی امر مسلمین بدانیم و بشناسیم و توجّه به این امر داشته باشیم که مشروعیت نظام ما و مشروعیت حرکت امت ما در تمام جوانب و در تمام زوایا مربوط به امر ولایت فقیه است،  اگر به این محور توجّه لازم نداشته باشیم، همه مسائل و مشکلات به ما هجوم می آورد و اصل نظام مشروعیت خودش را از دست میدهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در پادگان شهید بهشتی ندسا گفت: از این رو با هوشیاری و بیداری و آگاهی باید به امر رهبری و ولایت امر مسلمین توجّه دقیق داشت و به این نکته آگاه بود و آن را به عنوان یک اصل حفظ کرد و نگهداری کرد.

به گفته وی، امروز اگر می خواهیم کشور مسیر پیشرفت و ترقی خود را ادامه دهد ، همه باید پشتیبان و پیرو ولایت فقیه و رهبری باشیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha