یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
حجت الاسلام گندمی

حوزه/ ملت ایران با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و ادامه خون شهدا، هرگز دست از آرمان های امام(ره) و انقلاب نخواهد کشید و اجازه کمترین نفوذ را به دشمنان نمی دهد و با اقتدار در مقابل دنیای استکبار می ایستد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت الاسلام علی گندمی، امروز در اجتماع پرشور طلاب یزدی در کنار قبور شهدای یزد که به مناسبت هفته دفاع مقدس و محکومیت جنایات آل سعود در منا برگزار شد، اظهار داشت: اعتقاد به اسلام و عشق به امام حسین(ع) قبل از انقلاب در میان مردم ایران وجود داشت، اما کشور زیر چکمه مستکبرین عالم به ویژه آمریکای جنایت کار نه تنها له بود و اختیاری از خود نداشت، بلکه سردمداران آن اجازه نفس کشیدن را هم به مردم نمی دادند.

 مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد تصریح کرد: قبل از انقلاب، خودکفایی و استقلال در هیچ زمینه ای برای ایران وجود نداشت و کشور در وابستگی کامل به سر می برد. اما به برکت مجاهدت امام خمینی(ره) و خون شهدا، ایران اسلامی به عزت و اقتدار دست یافت.

وی در ادامه با اشاره به این که آمریکا به دنبال نفوذ در ایران است، افزود: سردمداران آمریکایی می گویند ملت ایران باید مشت های گره کرده خود را باز کند و به جای این که بگوید مرگ بر آمریکا، دست دوستی به سوی ما دراز کند.

حجت الاسلام گندمی تاکید کرد: ملت ایران با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و ادامه خون شهدا، هرگز دست از آرمان های امام(ره) و انقلاب نخواهد کشید و اجازه کمترین نفوذ را به دشمنان نمی دهد و با اقتدار در مقابل دنیای استکبار می ایستد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد در پایان با اشاره به مفقود شدن حسن دانش، قاری بین المللی جهان اسلام در فاجع منا، خطاب به طلاب گفت: در مکتب امام باقر(ع) و امام صادق(ع) و در پرتو جان فشانی شهدا در 8 سال دفاع مقدس و رهبری مقام معظم رهبری، افرادی همچون حسن دانش ها پرورش می یابند.

برپایه این گزارش،  حوزه علمیه استان یزد در صدد بود به مناسبت عید سعید غدیر خم، کاروان شاد ای با حضور علما، روحانیون و طلاب یزدی در سطح شهر یزد از مدرسه مصلی یزد به سمت امام زاده سید جعفر(ع) راه اندازی کند، اما به منظور همدردی با خانواده قربانیان فاجعه منا و همچنین محکومیت جنایت آل سعود، مراسمی با حضور روحانیون و طلاب مدارس علمیه سراسر شهرستان یزد، در کنار قبور شهدا در خلدبرین یزد برگزار کرد.

طلاب یزدی دراین اجتماع با شعارهای کوبنده «مرگ بر آل سعود خائن» و «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» و... جنایات صورت گرفته و بی‌تدبیری‌های عمدی را حاصل حمایت‌های آمریکا از رژیم دیکتاتور آل‌سعود اعلام کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha