شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
آیت الله علما - کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه استان کرمانشاه با تاکید بر این که جامعه بزرگ اسلامی باید با روح امامت و ولایت همراه باشد، گفت: حضور ۲۰میلیونی زائران اربعین نشانه مدیریت و اقتدار اسلام ناب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از کرمانشاه، آیت الله علما، ظهر امروز در دیدار مسئولان فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، گفت: حضور باشکوه و مقتدرانه مسلمانان در زمان های خاص از جمله راهپیمایی های عظیم و همچنین حضور 20 میلیونی زائران کربلا در روز اربعین، از نشانه های مدیریت و اقتدار اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به جایگاه ولایت در اسلام، ادامه داد: جامعه بزرگ اسلامی باید با روح امامت و ولایت همراه باشد.

وی، مدیریت دین و دنیای مردم را از معیارهای جامعه اسلامی برشمرد و افزود: امام(ع) در حقیقت جانشین پیامبر(ص) و رهبر جامعه اسلامی است و از سوی دیگر اسلام دین درحال رشد و نمو دائمی در دنیا است.

آیت الله علما در پایان با تبریک هفته نیروی انتظامی، گفت: خدمت به مردم بالاترین افتخار است، چرا که مردم در تمام برهه‌ها از نظام مقدس دفاع کردند و این نظام را با چنگ و دندان محافظت نمودند و لازم است که مسئولان در این مسیر، خدمت مقتدرانه را اساس کار خویش قرار دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha