سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سردار نائینی

حوزه/ کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمن در اقدامی طراحی شده به دنبا نفوذ در جهت تغییر هویت، ارزش‌ها و سبک زندگی مردم جامعه اسلامی است و در این راه روی مردم و مسوولان کار می کند و برای رسیدن به این هدف از هر ابزاری سود می جوید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سردار علی‌محمد نائینی ظهر امروز در دومین روز همایش مبلغان فرهنگ جهاد و شهادت که به همت موسسه روایت سیره شهدا در مرکز آموزشی عمار ناجا در قم برگزار شد، گفت: غربی ها در دنیا به دنبال ترویج افکار خود هستند و با 1200 کانون تفکر با مجوز سعی می کنند تفکرات استکباری خود را به دنیا احاطه کنند.

وی افزود: هدف بسیاری از این کانون ها، تلاش در جهت تخریب تشیع در جهان است؛ زیرا به خوبی دریافته اند که این تفکر بزرگترین مانع آنها است؛ مسوولان بازنشسته آمریکایی در این کانون ها حضور می یابند و این جریان را مدیریت می کنند.

مشاور فرهنگی اجتماعی شهردار تهران، گفت: مهمترین و محوری ترین نکته ای که این کانون ها را به هم پیوند می زند، دشمنی با جمهوری اسلامی ایران است و آنها برای فروپاشی از درون و براندازی با استفاده از جنگ سخت دو شیوه تهاجم دشمنان به نظام اسلامی تلاش کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن می داند که نمی تواند در ایران دست به کودتا بزند و به همین دلیل به دنبال راه هایی دیگر می گردد که البته متوجه هم شده است که از نظر نظامی نیز نمی تواند ما را مغلوب کند و به همین دلیل برای جنگ نرم خود را آماده می کند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمن در اقدامی طراحی شده به دنبا نفوذ در جهت تغییر هویت، ارزش‌ها و سبک زندگی مردم جامعه اسلامی است و در این راه روی مردم و مسوولان کار می کند و برای رسیدن به این هدف از هر ابزاری سود می جوید.

نایینی بیان کرد: در جنگ نرم همیشه سعی می شود از ظرفیت های درونی کشور مقصد استفاده شود؛ مقام معظم رهبری نیز سالهای سال است که هر چند روز یک بار در این خصوص به همه مردم و مسئولان تذکر می دهند.

وی گفت: دشمنان سعی کردند که با استفاده از فضا های مختلف، روزنه های جدیدی در کشور ایجاد کنند؛ دشمنان از هر طریقی سعی کردند که ما را در ورطه لیبرالیسم بیاندازند و ما را مجبور کنند که چنین زندگی را ترجیح دهیم.

مشاور شهردار تهران بیان کرد: 100 عنوان کتاب با موضوع آموزش‌های فروپاشی از درون با الگوی انقلاب رنگی توسط دنیای غرب نوشته شده است و دشمنان نیز سعی کردند که همین انقلاب را در ایران ایجاد کنند و در سال 88 نیز سعی کردند از این فرصت استفاده کنند و این نقشه را عملی کنند.

وی گفت: دشمنان سعی کردند در این فتنه کشور را دو قطبی کنند؛ آنها می خواهند استیلای تفکر دینی در کشور را از بین ببرند و به همین جهت در جهت تغییر رفتارها و ساختارهای ما هستند؛ تعامل و نفوذ از دیگر راهکارهای دشمن برای نفوذ در کشور است.

این کارشناس مسایل سیاسی کشور بیان کرد: غربی ها فکر می کنند که پذیرفتن مذاکرات به معنای تغییر رویکرد نظام اسلامی و خستگی از حرکت مقاومت است و از روی دیگر سعی می کنند که کشور را از درون استحاله کنند؛ رهبر انقلاب به درستی اشاره کردند که دشمن سعی می کند با مذاکره در کشور ما نفوذ کنند.

وی گفت: دشمن از هر رسانه و ابزار و روشی سعی کرد که ما را در مساله برجام مجبور به شکست و پذیرش خواسته های خود کند و یکی از جدید ترین تاکتیک های آنها همین مساله تعامل است.

این کارشناس مسائل سیاسی اظهارکرد: آمریکایی ها بیان کرده اند که پس از برجام سعی دادن که از هر طریق فشار بر ایران را از راه های مختلف ادامه دهند؛ دشمنان روی مسایلی چون 9 دی نیز  حساب باز کرده اند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha