سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
کد خبر: 360141
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹
امر به معروف

حوزه / معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان، مهمترین رسالت و وظایف مبلغان را احیای امر به معروف و نهی از منکر برشمرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام طاهری امروز در همایش طلایه داران تبلیغ گفت:روحانیون و مبلغان باید مهمترین هدف قیام امام حسین (ع) را که امر به معروف و نهی از منکر است را در جامعه نهادینه کنند.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر  از واجبات الهی است، افزود: غفلت از امر به معروف و نهی از منکر موجب بروز آسیب‌های اجتماعی در جامعه شده است.

معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان با اشاره به این که مبلغان باید در منابر و موعظه های خود به قرآن و احادیث استناد کنند، تصریح کرد: با احیای امر به معروف و نهی از منکر می‌توان دستورات اسلام و قرآن را در جامعه پیاده و نهادینه کرد.

حجت الاسلام طاهری، با بیان اینکه امام حسین(ع) از مهمترین اهداف قیامش را احیای امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرده، یادآور شد: همین موضوع و اعلام این هدف قیام اباعبدالله الحسین(ع) نشان دهنده اهمیت این موضوع برای حفظ اسلام و دین به شمار می‌آید.

وی، با بیان اینکه مسجد و منبر امروز دو ابزار و مکانی مهم برای خنثی کردن نقشه‌های فرهنگی دشمن هستند، خاطر نشان کرد:مبلغان باید با تمام توان و اخلاص بتوانند از این فرصت تبلیغی ایام محرم و صفر جهت نشر آموزه‌های دینی و احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha