شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
آثار شهید مطهری

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان، از برگزاری مسابقه ی کتابخوانی شهید استاد مطهری در مدارس این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، سمیه عزیزی امروز در جمع خبرنگاران با بیان مطلب، خاطرنشان کرد: کتاب های استاد شهید مرتضی مطهری در بین خواهران طلبه مدارس استان توزیع شده است که پس از مطالعه این کتب مسابقه ی کتابخوانی ۲۵ مهر ماه جاری با رقابت خواهران طلبه برگزار خواهد شد.

وی با اعلام اینکه مسابقه ی کتابخوانی شهید مطهری هر ساله و با هدف آشنایی طلاب با اندیشه ها و نظرات این استاد شهید برگزار می شود، افزود:در این مسابقات طلاب توانمندی لازم علمی و نظری را جهت پاسخگویی به سوالات و شبهات مطرح شده از سوی مخاطبان کسب می کنند و در جامعه به تبلیغ می پردازند.

معاون فرهنگی حوزه  علمیه خواهران استان لرستان همچنین در ادامه از برگزاری مسابقات قرآنی ویژه طلاب در سه بخش مدرسه ای ،استانی و کشوری خبر داد و تصریح کرد:مسئولان اجرایی مدارس علمیه خواهران از اول تا پایان آذر ماه باید مرحله مدرسه ای این مسابقات را در رشته های حفظ،قرایت،ترجمه و مفاهیم برگزار کنند.

عزیزی خاطر نشان کرد: مرحله استانی مسابقات قرآنی مدارس علمیه خواهران نیز با شرکت برگزیدگان مرحله ی مدرسه ای ۱۰ تا ۱۷ بهمن برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha