یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
امام حسین(ع)

حوزه/فعال فرهنگی تصریح کرد: در حادثه عاشورا امام حسین( ع) شهید شد تا ما بفهمیم دیندار بی غیرت قابل نفوذ و استکبار غیرقابل اعتماد است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام مهدوی نژاد در جمع عزاداران حسینی، در حسینیه ثارالله یزد با اشاره به سخن امام(ره) که فرمودند "آمریکا شیطان بزرگ است"، اظهار داشت: متاسفانه امروز عده ای فریب خورده و می گویند سیاست آمریکا در قبال مردم ایران تغییر کرده، زیرا اوباما نه تنها برای ایرانیان پیام تبریک می فرستد، بلکه در ضیافت ها افطاری مسلمانان هم شرکت می کند!

مسئول هیأت انصار ولایت یزد ادامه داد: تغییر رفتار و سیاست دروغین آمریکایی ها مصداق قرآن بر سر نیزه کردن دشمن در جنگ صفین علیه امام علی(ع) است و اگر عمروعاص و معاویه این نیرنگ بزرگ را به کار نمی بستند و مسلمانان اسیر این سیاست و نیرنگ نمی شدند، جبهه نفاق از هم می پاشید و اسلام در ادامه با این همه مشکل روبه رو نمی شد.

 *دو قبله مسلمین در دست صهیونیست ها!

وی در ادامه با اشاره به خیانت های آل سعود در طول تاریخ و جنایت اخیرشان فاجعه منا، گفت: امروز آل سعود، آل ذلیل است که بی اختیار اوامر سردمداران آمریکایی و یهودی خود را در منطقه اجرا می کند.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه اگرچه یهود امروز قدس، دومین قبله مسلمانان را به صورت غیر مستقیم در اختیار و تحت مدیریت خود دارد، قبله اول مسلمانان یعنی کعبه را نیز به واسطه رژیم آل سعود خائن تحت مدیریت خود قرار داده است.

*دیندار بی غیرت ظرفیت کشتن امام را دارد

وی با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری در راستای نفوذ دشمن و لزوم توجه جدی به این مسئله، ابراز داشت: دیندار بی غیرت، ظرفیت کشتن امام را دارد و شهادت امام حسین(ع) و فاجعه عاشورا توسط کوفیان نتیجه نفوذ یهودیت در بین مسلمانان کوفه بود.

* تاریخ تکرار می شود، اگر ...

حجت الاسلام مهدوی نژاد با اشاره به این که امکان تکرار دوباره تاریخ وجود دارد، تصریح کرد: در طول تاریخ با امام بودن هزینه داشته و دارد و باید بدانیم تحریم در عاشورا زمانی برداشته شد که سر امام حسین(ع) بر روی نیزه رفت.

این فعال فرهنگی تاکید کرد: در حادثه عاشورا امام حسین( ع) هزینه شد تا ما بفهمیم دیندار بی غیرت قابل نفوذ و غیرقابل اعتماد است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha