چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
امین السید

حوزه/ ئیس دفتر سیاسی حزب الله گفت: لبنان اکنون به فضل مقاومت، کشوری همسطح قدرت های بزرگ شده است، اما اگر ما می خواستیم از ابتدا و از زمان آغاز بحران سوریه به گروه سیاسی حاکم در لبنان دل ببندیم، لبنان اوضاع دیگری داشت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم امین السید رئیس دفتر سیاسی حزب الله در سخنان خود در مراسم یادبودی در بقاع گفت: اگر مقاومت و مجاهدان مقاومت نبودند و اگر این قدرت مقاومت و موضع گیری های شرافتمندانه رهبران مقاومت در برابر تکفیری ها نبود، اکنون لبنان نبود تا بخواهد عضو یا شریک مذاکرات وین باشد.

وی افزود: لبنان از نظر کشورهای بزرگ و غربی در جایگاهی نیست که بخواهد نقشی در صحنه بین الملل یا منطقه داشته باشد، اما لبنان اکنون به فضل مقاومت کشوری همسطح قدرت های بزرگ شده است، اما اگر ما می خواستیم از ابتدا و از زمان آغاز بحران سوریه به گروه سیاسی حاکم در لبنان دل ببندیم، لبنان اوضاع دیگری داشت.

سید امین السید خاطر نشان کرد: اکنون با پیشروی های مقاومت و ارتش لبنان و دخالت روسیه در سوریه، تروریست ها در حال نابودی هستند و دخالت روسیه در سوریه نیز دست آمریکایی ها را در همکاری با تروریست ها برملا کرد.

وی افزود: این گروه توخالی داعش که کشورهای بزرگ سعی داشتند تمام جهان را با آن تهدید کنند، باعث شد همان کشورهای حامی داعش رسوا و خوار شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha