سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
شیخ نمر

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین با محکوم کردن صدور حکم اعدام شیخ نمر، گفت: صدور حکم اعدام شیخ نمر لکه ننگی دیگر در کارنامه رژیم آل سعود است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام سید مجتبی موسوی، امروز در جمع خبرنگاران، صدور حکم اعدام آیت‌الله شیخ نمر را لکه ننگی دیگر در کارنامه رژیم مستبد آل سعود دانست و  اظهارداشت: اعدام این عالم برجسته و فاضل به سرنگونی رژیم آل سعود منتهی خواهد شد.

وی با بیان این که 13  آبان یکی از روزهای درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: این روز یادآور حوادث است که در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن مظهر استکبار جهانی از ایران نقش اساسی داشتند.

استاد حوزه قزوین تصریح کرد: 13 آبان از جمله روزهای پرفروغی است که همواره در تاریخ ایران از یادها نمی‌رود، چرا که این روز به دل‌های مؤمنان قوت بخشید.

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: در این وقایع مهمی از جمله تبعید حضرت امام خمینی (ره)، شهادت دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به وقع پیوست و هر سه مورد از وقایع مهمی هستند که در مسیر پیروزی انقلاب نقش مهمی داشتند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین به نقش حوزه‌های علمیه در پیروزی انقلاب اسلامی هم اشاره و خاطرنشان کرد: حوزه‌های علمیه در طول تاریخ همواره در کنار مردم محروم و در برابر قدرت‌های ستمگر قرار داشته‌اند و امروز هم این مسیر را ادامه می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha