سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
شیخ نمر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهرستان هرسین گفت: امروز باید علما و بزرگان دینی سراسر کشور با موضع گیری شفاف و قاطعانه از علمای جهان اسلام به خصوص شیخ نمر حمایت نمایند چرا که سکوت در برابر جنایات آل سعود سبب ادامه جنایات و مسلمان کشی از سوی آن ها خواهد شد.

حجت الاسلام سید عبدالله قدمی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه با تاکید بر مشخص شدن  سرنوشت شیخ نمر و غافل نشدن  از اوضاع وی اظهار داشت: آیت الله نمر از چهره های برجسته و پرنفوذ در جامعه شیعه عربستان و حتی جهان اسلام است لذا حکم اعدام شیخ نمر حکمی سیاسی است.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان هرسین با اشاره به وضعیت کنونی دولت عربستان تصریح کرد: جنایات عربستان در کشور یمن و همچنین فاجعه منا که سبب شهادت تعداد زیادی از مسلمانان شده است و همچنین مطرح کردن اعدام احتمالی این مجاهد شیعی، اعتراض و برخورد جدی و قاطع علما و مسلمانان جهان به خصوص شیعیان را به همراه دارد.

وی  گفت: قطعأ مسلمانان جهان در برابر اجرای این حکم سکوت نخواهند کرد و ما نیز به نوبه خود این جنایات حکام آل سعود را محکوم می کنیم.

حجت الاسلام قدمی با اشاره به وظایف دستگاه سیاسی و دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران ابراز کرد: باید از طریق مجاری قانونی، سازمان حقوق بشر و موارد دیگر را مخاطب قرار داده و پیگیر عدم اجرای حکم اعدام آیت الله نمر گردد.

استاد حوزه علمیه کرمانشاه در پایان وظیفه علما و روحانیان در راستای محکوم کردن جنایات آل سعود و جلوگیری از اجرای حکم اعدام این مجاهد و فقیه شیعی را خطیر دانست و عنوان داشت:  امروز باید علما و  بزرگان دینی سراسر کشور با موضع گیری شفاف و قاطعانه از علمای جهان اسلام به خصوص شیخ نمر حمایت نمایند چرا که سکوت در برابر جنایات آل سعود سبب ادامه جنایات و مسلمان کشی از سوی آن ها خواهد شد.

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha