یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
شیخ نمر

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد گفت:با اجرای حکم اعدام شیخ نمر از روحانیون شیعه ی عربستان نا امنی در منطقه تشدید می شود.

حجت الاسلام منصوری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خرم آباد با اعلام این که بخش عظیمی از جمعیت عربستان شیعه است و در بین شیعیان مراجع تقلید و علما احترام و جایگاه خاص و ویژه ای دارند افزود:با اجرای حکم اعدام این روحانی مبارز شیعی نا امنی و اعتراضات گسترده در عربستان شدت می گیرد و ناامنی در این منطقه به اوج خود می رسد.

وی با اشاره به اینکه با اجرای این حکم موج اعتراضات مردم کشورهای مسلمان و شیعه از جمله یمن،بحرین و لبنان شتاب می گیرد تصریح کرد:اگر حاکمان آل سعود عاقلانه برخورد کنند هرگز این حکم را اجرا نمی کنند چرا که اجرای حکم اعدام این روحانی شیعه عربستانی به ضرر آنها تمام خواهد شد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد، به راه انداختن جنگ روانی در کشورهای منطقه را از بارزترین تبعات حکم اعدام شیخ نمر نام برد و خاطر نشان کرد:حکام بی درایت و بی تدبیر آل سعود چنانچه این حکم را اجرا نمایند بر منفوریت خود در بین مردم آزاده ی جهان اضافه خواهند کرد و خود را یک پله ی دیگر به سقوط نزدیک خواهند ساخت.

حجت الاسلام منصوری با بیان اینکه اجرای حکم اعدام این روحانی آزاده و مبارز شیعه نه به صلاح دولت آل سعود و نه به صلاح امت اسلام است اظهار داشت:مقامات ال سعود با یک اقدام ناشایست دیگر کارنامه رسوایی خود را سیاهتر خواهند ساخت و لکه ننگی دیگر را رقم خواهند زد.

وی با اشاره به اینکه دولت آل سعود با تهمت حمایت از تروریسم  شیخ نمر را در زمره حامیان تروریسم قرار داده است گفت:دولت آل سعود بداند با این حرفای دروغین و پست روز به روز در بین امت اسلام منفورتر و بی اعتمادتر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha