یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
حجت الاسلام رضا کرباسی

حوزه/ تولیت جامعه علمیه امیرالمومنین(ع) تهران با محکومیت تایید حکم اعدام شیخ نمر، گفت: حوزه های علمیه و علما در مقابل اعمال ننگین آل سعود ایستاده و در دفاع از شیخ نمر و همه مظلومان، هر اقدامی که نیاز باشد را انجام می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین کرباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اشاره به تایید حکم اعدام آیت الله شیخ نمر توسط دادگاه رژیم آل سعود، اظهارداشت: امروز جنایات آل سعود در یمن، سوریه، بحرین و ... پرونده سیاه آنان را سیاه تر کرده و امیدواریم شاهد پایان این حکومت مستبد و پلید باشیم .

تولیت جامعه علمیه امیرالمومنین(ع) با بیان این که آل سعود با حمایت و پشتیبانی استکبار جهانی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی چنین اقدامی را انجام می دهد، خاطر نشان کرد: تایید حکم اعدام شیخ نمر اقدامی ظالمانه می باشد، البته این ها هم بدون حمایت استکبارقدرت انجام این کار را ندارند.

وی با اشاره به رسالت خطیر طلاب و روحانیون در روشن گری جنایات و اقدامات ضد اسلامی خاندان آل سعود، تصریح کرد: مسلماً حوزه های علمیه، علما و مسئولین در مقابل اعمال ننگین آل سعود ایستاده و در دفاع از شیخ نمر و همه مظلومان، هر اقدامی که نیاز باشد را انجام می دهند .

حجت الاسلام والمسلمین کرباسی با تاکید بر این که همه ما حاضریم به خاطر دفاع از شیخ نمر با تمام وجود به میدان بیاییم وتمام قد از این روحانی و مبارزظلم ستیز و تمام مظلومین دفاع کنیم، ابراز امیدواری کرد: حکام نابخرد عربستان مرتکب اشتباه نشوند، چرا که با خشم مسلمانان به ویژه شیعیان روبرو خواهند شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha