پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
کد خبر: 361388
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶
حوزه علمیه کوهدشت

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) کوهدشت از تحصیل ۱۷۰ طلبه دراین مدرسه خبرداد.

مدیر مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) کوهدشت، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خرم آباد، اظهارداشت: هم اکنون قریب به ۱۷۰ طلبه از پایه های ۱ تا ۸ در این مدرسه  به فراگیری علوم حوزوی مشغول اند؛ در این مدرسه ۱۵ استاد به صورت تمام وقت، دروس حوزوی به طلاب را آموزش می دهند.

وی با بیان اینکه برنامه های آموزش تحصیلی این مدرسه در دو نوبت صبح و عصر به طلاب ارائه می شود خاطر نشان کرد:به منظور  اهمیت بحث مباحثه و ضرورت اجرای آن در بین طلاب برنامه مباحثه این مدرسه به صورت روزانه در زمان عصر بین طلاب با نظارت اساتید انجام می گیرد.

حجت الاسلام محمدرضا سبحانی با اشاره به اینکه کلاس های اخلاق مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) کوهدشت هر هفته برگزار می شود یادآور شد: در برگزاری کلاس های اخلاق طلاب علاوه بر حضور امام جمعه این شهرستان حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی،از اساتید و کارشناسان حوزوی بومی و غیر بومی نیز در طول سال دعوت می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وقوع سیل اخیر در کوهدشت گفت :مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) این شهرستان در سیل اخیر این منطقه دچار هیچ گونه خسارتی نشد و کلاس های درس طلاب نیز با نظم در این ایام تاکنون برگزار شده است.

این استاد حوزه، با اشاره به اینکه در سیل اخیر ۵ روز گذشته بسیاری از واحدهای شهری و روستایی این شهرستان دچار خسارت سنگینی شده اند افزود:مدرسه علمیه امام محمد باقر ع به دلیل واقع شدن در مکان نسبتا مرتفع این شهرستان از اسیب سیل اخیر در امان ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha