یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
اقتصاد مقاومتی

حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه تصریح کرد: تحقق اهداف مدنظر اقتصاد مقاومتی بیش از هر چیز نیازمند همدلی و همزبانی ملی و مجاهدت همه مردم و به خصوص مسئولان نظام است.

حجت الاسلام نوذری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: امروز رمز توفیق ما درجدال با نظام سلطه و پیروزی بر مستکبران عالم این است که خودمان را ابتدا از درون قوی کنیم، از این رو اهتمام به اقتصاد ملی آن هم نه فقط در شعار بلکه در عمل یک ضرورت انکارناپذیر به شمار می رود.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در طول دو سه سال اخیر به روشنی، سیاست ها ، چارچوب ها و بایسته های مدنظر در اقتصاد مقاومتی را به همه مسئولان و آحاد مردم بیان داشته اند و اینک زمان آن است که این مطالبه مهم عملیاتی شود.

این اقتصاددان حوزوی با اشاره به توافق هسته ای و تصویب مشروط برجام از سوی مجلس و تایید مقام معظم رهبری گفت: نباید این تصور به وجود آید که پس از تصویب برجام دیگر نیاز چندانی به اقتصاد مقاومتی نداریم بلکه اتفاقاً این اقتصاد مقاومتی در شرایط فعلی از اهمیت بیشتری هم برخوردار است چرا که به قول و وعده دشمنان نظام ، هیچ گاه نمی توان اطمینان کرد.

وی همچنین تاکید کرد: از این رو باید توجه داشت که اقتصاد مقاومتی تنها منحصر به شرایط تحریم نمی شود بلکه در هر زمانی می تواند چاره کار اقتصاد بیمار کشور باشد و باید به آن توجه ویژه ای داشت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha