یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
راهپیمایی ۱۳ آبان

حوزه / معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی مدارس علمیه شیراز گفت: علی رغم وجود برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی، مردم کشور به خصوص روستائیان هرگز از پشتیبانی نظام ورهبری و انقلاب دست برنمی دارند و همیشه در این گونه راهپیمایی ها حضور مستمر دارند.

حجت الاسلام مهدی آدینه  در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در شیراز ، اظهار داشت: وحدت و مشارکت همه مردم در برگزاری راهپیمایی ها بالا بوده و این امر در بین  اهالی روستا های شهرستان شیراز نیز با وجود شرایط سخت رفت آمد مشاهده می گردد.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری از جای جای مناطق مختلف شهرستان شیراز در راهپیمایی روز ۱۳ آبان نشاگر وحدت بالای آنهاست گفت: مردم روستایی در کنار مبلغین و امامان جماعات روستاهای شهرستان شیراز همواره نشان داده اند که حتی با وجود برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی هرگز از پشتیبانی نظام و رهبری و انقلاب دست برنمی دارند و همیشه در این گونه راهپیمایی ها حضور مستمر دارند.

مسئول مبلغین طرح هجرت بلند مدت شهرستان شیراز  با ذکر اینکه رسانه ها و فضاهای مجازی نقش گسترده ای در آگاه سازی مردم دارند و ابراز داشت: رسانه ها نیز باید نقش سازنده خود را در راهپیمایی ها مانند همه عرصه های دیگر به اثبات برسانند و مانند سایر مسئولین در راستای حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز ۱۳ آبان تلاش نمایند.

حجت الاسلام آدینه، ۱۳ آبان را روز مبارزه جهانی با استکبارو به خصوص آمریکا و اسرائیل غاصب  دانست و گفت: ما همواره استکبار جهانی که در راس آن آمریکای جنایتکار قرار دارد را دشمن خود قلمداد می کنیم و اتفاقات و وقایعی که در جریان برجام رخ می دهد نیز ما را از این موضوع غافل نمی کند.

وی در پایان بابیان اینکه مسئولان همواره با مورد توجه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری به وظایف خود عمل می‌کنند گفت: مسئولان و دولتمردان نیز باید با دلسوزی بیشتری و توجه بیشتری به مدارس روستایی داشته باشند و همچنین با حضور در روستا ها و آشنایی با مشکلات مردم روستایی که همیشه پشتیبانی واقعی نظام بوده اند آشنا شوند .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مثلا IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
    0 0
    مانع کمرنگ شدن حضور مردم نشد! یعنی حضور مردم کمرنگ شد!!!؟