شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
هادی پور موسسه امیر بیان

حوزه/ پنجمین شعبه استانی مؤسسه تخصصی خطابه امیر بیان، با حضور مسئولین حوزوی و استانی، در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در لرستان، حجت الاسلام هادی پور، مدیر مؤسسه تخصصی خطابه امیربیان، امروز در مراسم افتتای پنجمین شعبه استانی این موسسه، در خرم آباد گفت: امروز با توجه به جنگ نرم دشمنان اسلام و انقلاب علیه جوانان ایرانی و گسترش شبکه های معاند، بهترین راه برای گسترش آموزه های اسلامی استفاده از مبلغان کارآمد است.

وی با بیان این که علاوه بر قم تاکنون شعبه های استانی مؤسسه تخصصی خطابه امیربیان در استان های تهران، اصفهان و فارس راه اندازی شده است، افزود: در آینده نزدیک نیز استان های گلستان و کردستان شاهد شعبه استانی مؤسسه خطابه امیر بیان خواهند بود.

مدیر موسسه تخصصی خطابه امیر بیان با اشاره به این که آموزش فنون خطابه و بالا بردن فن بیان مبلغان و طلاب از تأکیدات مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: در این مؤسسه، مبلغان با شیوه های نوین تبلیغ و راهکارها و تکنیک های بالا بردن فن خطابه برای تبلیغ کارآمد و هدفمند آشنا می شوند.

مدیر مؤسسه تخصصی خطابه امیر بیان تصریح کرد: در این طرح که با استقبال حوزه های علمیه استانی روبرو شده است، در دو سال، طلاب فن بیان خود را ارتقا خواهند داد.

حجت الاسلام هادی پور در پایان خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود هر سال دو شعبه خطابه امیر بیان در سایر استان ها و شهرستان های کشور راه اندزای شود.

انتهای پیام//

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha