یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
امام جمعه جدید شهر معمولان

حوزه/ در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان ،امام جمعه جدید شهر معمولان از توابع شهرستان پلدختر معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از لرستان، طی مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، امام جمعه جدید شهر معمولان معرفی شد.

در این راستا طی حکمی از سوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور حجت الاسلام احمد حکیمی گیلانی به عنوان امام جمعه جدید شهر معمولان از توابع شهرستان پلدختر معرفی شد.

در بخشی از این حکم آمده است: ضمن تقدیر و تشکر از جناب حجت الاسلام مهدی عابدینی ، امام جمعه سابق بر اساس مصوبه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه جنابعالی از طرف مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای  به سمت امامت جمعه شهر معمولان به مدت سه سال منصوب می شوید.

ان شاء الله تعالی ضمن برگزاری این فریضه بزرگ الهی، مردم را نسبت به وظایف خطیر و حساسی که در رابطه با اسلام عزیز و انقلاب خونبار ملت شریف ایران دارند آشنا ساخته به وحدت و همبستگی دعوت کنید و از تفرقه و اختلاف برحذر دارید.

امید است روحانیون  واهالی منطقه به خصوص ارگان ها و نهادهای انقلابی فرصت را مغتنم دانسته همکاری لازم را در انجام هرچه باشکوهتر نماز جمعه در محل با جنابعالی داشته باشند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha