جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت‌‌الاسلام اکبری سپاه قم

حوزه/ شهدا به خداوند عشق ورزیدند و همانند مولای بی کفنشان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، همه چیز را برای رضای خدا رها کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، به نقل از روابط عمومی سپاه قم، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری، در دیدار اعضاء ستاد یادواره شهدای قم با خانواده شهید زین الدین طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شش هزار شهید گلگون کفن استان قم اظهار کرد: شهداء که برگزیدگان الهی بودند و در تمام دوران زندگی شان اسوه بودند، چه در دوران حیاتشان که مثمر ثمر بودند و چه بعد از حیاتشان که به عنوان الگو، اسوه و نمونه برای دیگران تلقی می شوند.

وی با بیان اینکه شهدا به معنی واقعی کلمه دلداده ی خداوند بودند، ابراز کرد: شهدا امامزادگان عشق هستند.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری با اشاره به آخرین آیه سوره عنکبوت، بیان کرد: شهدا به خداوند عشق ورزیدند و همانند مولای بی کفنشان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، همه چیز را برای رضای خدا رها کردند.

مادر شهیدان مهدی و مجید زین الدین نیز در این دیدار طی سخنانی ضمن بیان خاطراتی از دوران حیات فرزندان شهیدش بر اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تأکید کرد و افزود: همه آحاد جامعه در قبال خون پاک شهداء مسئول هستند.

وی با بیان اینکه با عنایت خداوند در جنگ سخت دیروز موفق و سربلند شدیم، خاطرنشان کرد: در جنگ فرهنگی و اعتقادی امروز که توسط دشمنان بر ما تحمیل شده است، بایستی همانند دوران دفاع مقدس در این جنگ نیز از آرمان های والای اسلام و انقلاب دفاع کنیم.

گفتنی است بیست و دومین یادواره سردار سرلشکر پاسدار شهید مهدی زین الدین، سرداران و شش هزار شهید استان قم چهارشنبه 27 آبان ماه سال جاری در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) با حضور علما، فضلا، همرزمان شهدا، ایثارگران، بسیجیان و مردم شهید پرور و ولایتمدار قم برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha