دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
ترابی - بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: اجتماع بزرگ زائران حسينی در اربعین مانور قدرت مسلمانان بخصوص شیعیان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از بروجرد، حجت الاسلام والمسلمین ترابی، امروز در جلسه برنامه ریزی استقبال از زائران اربعین حسینی در فرمانداری بروجرد، اجتماع بزرگ عاشقان حسینی خاری در چشم دشمنان  اسلام است و تمامی نقشه و خوابهای آنها را خنثی می کند.

وی با اشاره به اینکه اجتماع با شکوه شیعیان دنیا در روز اربعین تجلی اقتدار شیعیان است، تصریح کرد: شیعیان با شور و عشق و تحمل سختی ها خود را به کربلا می رسانند، تا اوج ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان اسلام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) نشان دهند.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه دشمنان اسلام در طول تاریخ سعی کردند،  ارادتمندان به خاندان اهل بیت (ع) را از زیارت عتبات عالیات بازدارند، خاطر نشان کرد: بعد از سقوط رژیم حزب بعث موانع زیارت عتبات عالیات در عراق برداشته شد و عاشقان حسینی با شور و عشق و بدون محدویت به زیارت می روند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با بیان اینکه گروهک های تکفیری برای کمرنگ کردن حضور شیعیان در مراسم اربعین دست به تهدید زده اند، اظهار داشت: شیعیان بدون هیچ گونه ترس و واهمه ای، با شور و شوق به زیارت عتبات عالیات می شتابند و نقشه ای دشمنان مکتب اهل بیت(ع) را خنثی می کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید برنامه ریزی لازم برای حضور حداکثری مردم در پیاده روی اربعین را انجام دهند، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با تمام توان و امکانات به زائران اربعين خدمت رسانی می کند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha