دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
حجت الاسلام سید رضی شکوری_ اما جمعه خوی

حوزه / امام جمعه خوی گفت: توجه به بعد علمی و ارزش های معنوی و همچنین فعالیت های خواهران پس از فارغ التحصیل شدن در زمینه تبلیغ و رساندن پیام اسلام به جامعه باید با دقت لازم صورت پذیرد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضی شکوری امروز در دیدار با مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی که در دفتر امام جمعه خوی صورت گرفت، اظهار داشت: حوزه علمیه خواهران از جمله برکات انقلاب اسلامی است که امروزه در  اکثر شهرستان های کشور فعال بوده و بخش مهمی از مشکلات و نیازمندی های دینی و معنوی جامعه از این طریق حل می شود.

وی مدیریت حوزه علمیه خواهران را موفق ارزیابی کرد و افزود: برنامه ریزی، تدبیر، اشراف و نظارت لازم از جمله خصوصیات برجسته مدیریت حوزه علمیه خواهران در سطح کشور می باشد که موجب پویایی و کارآمدی این نهاد مقدس شده است.

امام جمعه خوی تصریح کرد: توجه و اهتمام  به بعد علمی و ارزش های معنوی و همچنین فعالیت های خواهران پس از فارغ التحصیل شدن در زمینه تبلیغ و رساندن پیام اسلام به جامعه، باید دقت و عنایت لازم صورت پذیرد .

حجت الاسلام والمسلمین حمید راحلی هم در این دیدار گزارش جامعی از وضعیت مدارس علمیه خواهران در سطح استان ارائه داد و از اقدامات مدرسه علمیه الزهرا(س) خوی قدردانی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha