شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
حجت الاسلام حمید ارشاد ارومیه

حوزه / معاون تهذیب حوزه علمیه استان آذربایجان غربی، از اجرای طرح تعالی خانواده تحت عنوان "کوثر"، ویژه همسران و خانواده های روحانیون این استان خبر داد.

حجت الاسلام حمید ارشاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به ثبت نام طرح کوثر از مجموعه مباحث طرح تعالی خانواده در استان، اظهار داشت: طرح کوثر  یک طرح آموزشی دو ساله در 4 ترم متوالی است که با حضور اساتید مجرب حوزوی و بهره گیری از کتاب های آموزشی با موضوع سلسله مباحث خانواده از جمله آئین همسرداری، احکام و مبانی اعتقادی و اخلاق، در در محل حوزه علمیه خواهران برگزار خواهد شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی، هدف از اجرای طرح کوثر را تحکیم بنیان خانواده و آموزش همسران و خانواده روحانیون برشمرد و ادامه داد: ثبت نام این طرح که در شهرهای ارومیه، خوی و میاندوآب اجرایی خواهد شد، تا 20 آذرماه ادامه دارد.

وی با ارائه آماری از ثبت نام کنندگان در طرح کوثر، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 80 نفر از علاقمندان به مباحث تعالی خانواده در این طرح ثبت نام کرده اند و در پایان طرح به نفراتی که حد نصاب نمره را اخذ کنند، گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha