یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
مهدی قریشی

حوزه / نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، امام حسین(ع) را محور وحدت مذاهب اسلامی خواند و گفت: باید از این ظرفیت عظیم در راستای تقویت اتحاد و استحکام نظام و مکتب اسلامی بهره جست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی، امروز در همایش« قیام امام حسین(ع) از دیدگاه اهل سنت» در ارومیه، با محکومیت اعمال شنیع گروهک های تکفیری و تروریستی، اظهار داشت: امروزه گروهگ های تروریستی و تکفیری با قتل و کشتار مسلمین، با هدف اسلام هراسی و چهره خشنی از اسلام ارائه می دهند.

وی افزود: تکفیری ها ظلم به فرزندان پیامبراکرم(ص)، جهاد نکاح و کشتار زنان و کودکان بی دفاع را مورد انتقاد و نهی قرار نمی دهند، ولی در مورد مسائل پیش پا افتاده و بی اهمیت اظهارنظر و واکنش نشان می دهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، امام حسین(ع) را محور وحدت مذاهب اسلامی دانست و افزود: باید از این ظرفیت عظیم در راستای تقویت اتحاد و استحکام نظام و مکتب اسلامی بهره جست.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با تاکید بر این که اباعبدالحسین(ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است، بیان داشت: امروز علمای شیعه و سنی، باید با بصیرت و هوشیاری در جهت خنثی سازی توطئه های دشمنان و ترویج اسلام ناب محمدی(ص)، همسو و متحد عمل کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha