سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
روایتگری مسیر اربعین

حوزه / برنامه چندرسانه اي روايتگري حماسه عاشورا از برنامه هاي ويژه كميته فرهنگي و آموزشي ستاد مركزي اربعين است كه براي نخستين بار در اربعين حسيني براي زائران ايراني به اجرا گذاشته شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از پایگاه حج، برنامه روايتگري مصور حماسه عاشورا به صورت سه سال متداوم از سوي بعثه مقام معظم رهبري در خيمه گاه امام حسين در كربلاي معلا در حال اجراست. با توجه به استقبال بسيار خوب و گسترده از اين برنامه، ستاد فرهنگي اربعين اقدام به توليد برنامه روايتگري مصور ويژه اربعين كرده است.

برنامه ويژه اربعين به سير حركت كاروان اسراي اهل بيت از كربلا به شام و ورود جابر به كربلا پرداخته است كه در قالب هاي 8 دقيقه، 20 دقيقه و 50 دقيقه اجرا مي گردد.

در همين راستا، ستاد فرهنگي اربعين با انتخاب مبلغان چند رسانه اي و با استفاده از پروژكشن، به روايتگري براي زائران اربعيت مي پردازند.

تلاش حداكثري ستاد اربعين بر اين امر استوار بود كه راويان، از ميان زبده ترين سخنرانان چند رسانه اي انتخاب شوند و در كارگاه روايتگري مديريت آموزش بعثه آموزش ديده اند.

بيست تيم روايتگري مصور اربعين در شهر هاي نجف، كربلا و مسير نجف به كربلا مستقر شده اند. همچنين تيم هاي روايتگري در مرزهاي مهران، شلمچه، چزابه در ايران نيز زائران را همراهي مي كند.

غرفه ايستگاه روايتگري حماسه عاشورا در مسير زائران اربعين در در كنار كنسولگري جمهوري اسلامي ايران در شهر كربلا برپا شده است و راويان به اجراي اين برنامه براي زائران اربعين مي پردازند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha