جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
نمایشگاه پژوهش و فناوری یزد

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد با بیان اینکه شهر یزد از گذشته به دارالعلم معروف بوده است گفت: رویکرد ما در این نمایشگاه به نمایش گذاشتن گوشه ای از آثار این بزرگان بود که در تاریخ استان نقش بسزایی داشته اند.

حجت الاسلام جواد آذرپیوند، در حاشیه آیین تجلیل از پژوهشگران برتر استان یزد در  گفتگو با خبرنگار «حوزه» از یزد اظهار داشت: آیین تجلیل از پژوهشگران برتر استان یزد ظهر امروز با حضور مسئولان استانی و جمعی از پژوهشگران در آمفی‌تئاتر مرکزی دانشگاه یزد برگزار شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد در ادامه با تشکر از میزبانی دانشگاه یزد در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان یزد که در آستانه سالروز وحدت حوزه و دانشگاه برگزار شد گفت: حوزه علميه استان يزد جهت معرفي فعاليت‌هاي پژوهشي خود و افزایش هرچه بیشتر پیوند میان حوزه و دانشگاه برای دومین سال متوالی در این نمايشگاه دستاورد‌هاي پژوهشي و فناوری استان شركت کرد.

حجت الاسلام آذرپیوند با بیان اینکه متأسفانه به دلیل کمبود جای اختصاصی به غرفه حوزه علمیه استان یزد در این نمایشگاه چند برنامه ما کنسل شد گفت: برنامه ریزی کرده بودیم علاوه بر نمایش مقالات علمی و دیگر دستاوردهای حوزه علمیه، «مشاوره امور خانواده و ازدوج» و همچنین «مشاوره و پاسخ  شبهات دینی» را در این نمایشگاه برپا کنیم که به دلیل کمبود جا این سه برنامه از دستور کار ما خارج و ارائه نشد.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد با بیان اینکه شهر یزد از گذشته به دارالعلم معروف بوده است گفت: دانشگاه تاریخ صد ساله داشته و قبل از آن، همه دانشمندان و بزرگان چه در کشور و چه در یزد اکثراً همه پرورش یافته حوزه های علمیه بودند، بنابراین رویکرد ما در این نمایشگاه این بود تا گوشه ای از آثار این بزرگان که در تاریخ استان نیز نقش بسزایی داشته اند را به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: معاونت پژوهش حوزه علمیه استان یزد با حضور در اين نمايشگاه، برخي از آثار و دست‌آوردهاي پژوهشی خود از جمله بيش از 80عنوان كتاب که برخی از آن ها بزرگان پرورش یافته از دامان مدارس علمیه استان یزد و خدمات آن ها را معرفی کرده است را در معرض دید علاقه مندان قرار داده است.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha