دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
شهدای نیجریه

حوزه/ استاد حوزه علمیه خراسان جنوبی، سکوت نهادهای بین المللی در قبال کشتار شیعیان نیجریه را مرگبار خواند و اظهار کرد: این نهادها تحت کنترل آمریکا، فرانسه، انگلیس و فرزند ناخلف و پلیدشان اسرائیل می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند با اشاره به نفوذ دشمن از راه اختلاف افکنی، گفت: مهمترین راه نفوذ دشمن و علت اصلی کشتار شیعیان در کشور های بخصوص نیجریه اختلاف افکنی بین مذاهب است. 

وی به دسیسه های شوم استکبار اشاره کرد و افزود: مستکبرین و هم پیمانانشان می خواهند علاوه بر سوریه و یمن در غرب و شرق آسیا و حتی کل جهان نا امنی ایجاد کنند و دست به کشتار شیعیان در نقاط مختلف جهان می زنند.

 استاد حوزه علمیهخراسان جنوبی، بازی های رسانه ای و دروغ پراکنی علیه شیعیان را نوعی جنگ رسانه ای عنوان کرد و گفت: تفکر استکبار و رسانه های استکباری باعث ایستادگی دولت و ارتش نیجریه در برابر رشد مذهب شیعه شده است.

وی با اشاره به روحیه صلح طلبی شیعیان، تاکید کرد: باید همه دولت ها بدانند که شیعه در هر جایی که قدم می گذارد به دنیا و آن منطقه صلح و آرامش هدیه می کند.

امام جمعه درمیان خراسان جنوبی، سکوت نهادهای بین المللی در قبال کشتار شیعیان نیجریه را مرگبار خواند و اظهار کرد: این نهادها تحت کنترل آمریکا، فرانسه، انگلیس و فرزند ناخلف و پلیدشان اسرائیل می باشند و می خواهند دنیا را بر مدار منافعشان مدیریت کنند.

 وی ادامه داد: نهادهای بین المللی در حالی نسبت به کشتار مسلمانان نیجریه سکوت کرده اند که در زمان حوادث فرانسه اظهارنگرانی و اقدام عملی کردند. سکوت کشورهای غربی و نهادهای بین المللی حاکی از این است حامی و تامین کننده گروه های تکفیری هستند.

استاد حوزه خراسان جنوبی در پایان تاکید کرد: روشنگری نخبگان و روحانیون باعث بیداری افکار عمومی جامعه و جهان در مورد جنایات مستکبران خواهد شد.

 

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha