سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
حجت الاسلام مشرفی حوزه خراسان جنوبی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی با اشاره به به ضرورت توسعه ارتباطات حوزه و دانشگاه، خواستار تشکیل دبیرخانه دائمی وحدت حوزه و دانشگاه شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین مشرفی، مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی، شب گذشته در هم اندیشی حوزه و دانشگاه، در مدرسه علیمه تخصصی امیرالمومنین(ع) بیرجند، گفت: افق های بالاتر از وحدت حوزه و دانشگاه هم اندیشی بین اساتید این دو قشر زحمتکش برای ارتقاء سطح علمی و معنوی جامعه است.

وی با اشاره به این که تعامل حوزه و دانشگاه راه پیشرفت جامعه را هموار می کند، ابراز داشت: تشکیل دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه، نقطه قوت حرکت های پویاتر در بین طلاب و دانشجویان خواهد بود.

حجت الاسلام مشرفی با اشاره به ضرورت توسعه ارتباطات حوزه و دانشگاه، تصریح کرد: الحمد الله بستری برای فعالیت حوزویان در دانشگاه فراهم است و حوزه خراسان جنوبی نیز آمادگی خود را برای تبادل اطلاعات اعلام می کنند.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی ادامه داد: باید از این ظرفیت های مختلف علمی اساتید حوزه و دانشگاه نهایت استفاده برای پویایی و پیشرفت و توسعه جامعه انجام داد.

وی در پایان با اشاره به بسترها و پتانسیل های لازم برای تقویت همکاری های حوزه و دانشگاه، ابراز امیداوری کرد : با تعامل بیشتربین دانشگاه و حوزه بتوانیم سطح علمی و معنوی دانشجویان و طلاب را در زمینه ها مختلف افزایش دهیم.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) با اشاره به فعالیت 4 ساله این  مدرسه، گفت: با تاسیس ساختمان جدید این مدرسه، زمینه ادامه تحصیل حوزویان در بیرجند فراهم شده است.

انتهای پیام

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha