دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
حبیب باقری معاون امور طلاب حوزه کرمانشاه

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کرمانشاه، از فراگیری اصول امداد و نجات توسط طلاب این حوزه خبرداد.

حجت الاسلام حبیب باقری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه از برگزاری دوره های آموزشی امداد و نجات در مدارس علمیه این استان خبر داد و عنوان داشت: در راستای آمادگی طلاب و روحانیون مدارس علمیه استان کرمانشاه در مواجهه با حوادث و اتفاقات غیر مترقبه با همکاری هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه اقدام به برگزاری دوره های امداد و نجات در سطح استان شده است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کرمانشاه یادآور شد: دوره های امداد و نجات در گذشته در بعضی از مدارس علمیه برگزار می شد اما با رایزنی های انجام شده امید است این دوره ها منسجم تر و با برنامه برگزار شود.

وی در ادامه افزود: دوره مقدماتی کمک های اولیه و همچنین امداد و نجات در دو بخش تئوری و عملی توسط کادر و نیروهای هلال احمر به طلاب و روحانیان مدارس علمیه آموزش داده خواهد شد.

حجت الاسلام باقری از امضا تفاهم نامه ای با اداره اوقاف و امو خیریه خبر داد و تصریح کرد: در راستای حمایت از طلاب و روحانیون کم بضاعت تفاهم نامه ای با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه امضا شد.

وی خاطر نشان کرد: طلابی که کم بضاعت بوده و دارای بیماری می باشند طی لیستی به اداره اوقاف معرفی شده و از  مساعدت مالی  بهره مند خواهند شد.

حجت الاسلام باقری با تشریح بخشی دیگر از برنامه های امور طلاب حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: آشپزخانه مرکزی در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) طاقبستان شهر کرمانشاه در راستای پذیرایی بیش از 300 طلبه با جذب منابع مالی ایجاد خواهد شد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان ابراز داشت: تمهیدات لازم با راه اندازی آشپزخانه مرکزی در راستای نظارت و بهداشت بیشتر، افزایش کمیت و کیفیت غذا اندیشیده شده است.

 

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha