سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
تجمع طلاب یزد

حوزه/ مدیران، اساتید و طلاب حوزه علمیه خواهران استان یزد ضمن محکومیت کشتار شیعیان مظلوم نیجیریه، خواستار تشکیل کمیته حقیقت یاب برای بررسی ابعاد و وقایع پشت پرده این جنایت شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، مدیران، اساتید و طلاب حوزه علمیه خواهران استان یزد، در بیاینه ای با محکومیت کشتار شیعیان نیجریه، آورده اند: جهان تشیّع مملو از  مظلومیتی است که از سوی سردمداران ظلم  و نوکران آنها نسبت به عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ص) روا داشته شد و صحنه های دلخراشی از ظلم و ستم را بر صفحه روزگار رقم زد و اینک شیعیان مظلوم نیجریه که در قلوبشان آتش عشق خاموش ناشدنی نسبت به اهل بیت(ع) وامام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب شعله ور است، با رفتارهای ددمنشانه مواجه گشته و از سوی عوامل صهیونیستی، وهابی، آمریکائی به خاک و خون کشیده شدند.

خفاشانی که چشم دیدن گسترش شیعه را ندارد، درصدد جلوگیری از گسترش آن در قاره آفریقا برآمده و در این زمینه به روش های سازمان یافته و غیرانسانی متوسل شده ا و به بهانه واهی مبارزه با تروریسم، علیه شیعیان دست به جنایت می زنند.و صد ها تن از شیعیان مظلوم نیجریه را به شهادت رساندند.

حوزه علمیه خواهران استان یزد، مراتب تأسف و تاثر خود را از عمل ددمنشانه و  هتک حرمت به بیت عالم مجاهد علامه شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر شیعیان نیجریه، ابراز نموده و خواستار آزادی این چهره مبارز توسط مقامات مسئول این کشورمی باشد. و از مقامات بین المللی وحقوقی می خواهد با تشکیل کمیته حقیقت یاب عاملین این جنایت هولناک را شناسائی و به سزای اعمالشان برسانند.

     

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha