یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
ابراهیمیان

حوزه/ معاون ارتباطات و امور حوزه های علمیه خواهران کشور گفت:حوزه های علمیه مرکز نشر و اشاعه فرهنگ دینی و اخلاقی در جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمیان، امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان که در بیت نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد با بیان این مطلب گفت:باید با فراهم کردن زیرساخت های حوزوی زمینه حضور بانوان را برای تحصیل در مدارس علمیه فراهم کنیم.

وی افزود:امروز با فراهم شدن زمینه تحصیل برای خواهران طلبه دوشادوش مبلغان برادر، جامعه از تبلیغ بانوان مبلغ نیز بهره می گیرد.

معاون ارتباطات و امور حوزه های علمیه خواهران کشور با اشاره به اینکه تحصیل در حوزه ها مستلزم انگیزه و ایمان اعتقادی طلاب است تصریح کرد:طلاب هر چه قدر از نیروی ایمان بالاتر و قوی تر بر خوردار باشند، تبلیغی موفق تر و کارآمدتر خواهند داشت.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمیان  ابراز داشت :تحصیل در حوزه با تحصیل در مراکز علمی و دانشگاهی متفاوت است و طلاب در این زمینه باید برای سایر اقشار در حال تحصیل الگو باشند.

وی با اشاره به اینکه در آیات و روایات قرآنی شرط  اساسی تبلیغ و انجام رسالت دینی خشوع و تواضع است اظهار داشت:در این رابطه باید طلاب مهذب باشند و خود را به فروتنی و نرم خویی عادت دهند.

وی با بیان اینکه گسترش رشته های تخصصی و داشتن سطوح تخصصی در حوزه علمیه خواهران لرستان یک ضرورت است ابراز داشت:با فراهم کردن زیر ساخت های تحصیلی و حوزوی طلاب می توانند با خاطر آسوده در مقاطع بالاتر حوزوی ادامه تحصیل دهند.

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha