جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
علیرضا مستشاری - کرمانشاه

حوزه/ مشاور عالی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها با  تاکید بر اهمیت اتحاد مسلمین گفت: دشمن از اتحاد شیعه و سنی در ایران هراسان است.

 حجت الاسلام علیرضا مستشاری کرمانشاهی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ولادت پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت، عنوان داشت: رسول اکرم (ص)، پیامبر خاتم و مایه برکت برای جهان اسلام است، لذا باید رهنمودهای رسول خدا(صلی الله علیه و آله) مورد توجه قرار گیرد.

مشاور عالی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها با بیان آیاتی از قرآن کریم در شأن و منزلت پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت:  خصوصیات والای پیامبر اکرم (ص) نشان دهنده این است که خداوند متعال جایگاهی عظیم برای پیامبرش در نظر گرفته و فهم انسان به بزرگی و منزلت پیامبر اکرم (ص) نمی رسد.

وی افزود: آرزوی پیامبر اسلام(ص) برقراری و ایجاد وحدت میان مسلمانان بوده و  تلاش و مجاهدت های فراوانی در راستای اتحاد میان مسلمانان انجام دادند.

حجت الاسلام مستشاری کرمانشاهی خاطر نشان کرد: زندگی و تعامل فرقه های مختلف با سلایق متفاوت، با همبستگی و اتحاد در کنار یکدیگر، از آرزوهای پیامبر اسلام (ص) بود، لذا عمل به توصیه و رهنمودهای رسول اکرم (ص) زمینه سعادت و سلامت جوامع اسلامی را فراهم می کند.

این استاد حوزه کرمانشاه، با اشاره به اتحاد مردم شیعه و اهل سنت استان کرمانشاه ابراز داشت: خوشبختانه مردم شیعه و اهل سنت کرمانشاه با وحدت و همبستگی فراوان در کنار یکدیگر، از آرمان های انقلاب و ارزش های اسلام پاسداری می کنند و این افتخاری بزرگ برای استان محسوب می شود.

به گفته وی، اتحاد و یکپارچگی مردم اهل سنت و شیعه کرمانشاه به برکت مجاهد و تلاش های علمای اهل سنت و شیعه و از برکات انقلاب اسلامی است.

 

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha