دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
مجلس خبرگان

حوزه/ یکی از اهداف مهم دشمن در شرائط فعلی، دو قطبی کردن جامعه است و از این طریق می خواهد به مجلس خبرگان و انتخابات آینده ضربه وارد کند و آن را از مسیر اصلی خارج کند.

به گز ارش خبرگزاری«حوزه» حجت الاسلام علیزاده، نماینده طلاب و فضلای شهرهای رود سر و  املش در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، که در دارالرضای قم برگزار شد، با بیان اینکه روحانیت همیشه باید مواظب نفوذها و آسیب های موجود در موضوعات مختلف فرهنگی و اجتماعی باشدگفت: روحانیت همان طور که در گذشته برای حفظ اسلام تلاش کرده در این شرائط حساس هم باید این گونه عمل کند.

این کارشناس سیاسی با تاکید بر اینکه درآستانه دو انتخابات بزرگ مجلس و خبرگان رهبری هستیم، بر هوشیاری و بصیرت آحاد جامعه و به خصوص روحانیت تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای تخریب چهره خبرگان رهبری برنامه وسیعی در حال اجرا دارد، گفت: یکی از اهداف مهم  دشمن در شرائط فعلی، دو قطبی کردن جامعه است و از این طریق می خواهد به مجلس خبرگان و انتخابات آینده ضربه وارد کند و خبرگان رهبری را ازمسیر اصلی که کارشناسی امور  است، خارج کند.

 حجت الاسلام علیزاده بر اعلام همه جانبه روحانیت در حمایت ازمجلس خبرگان رهبری تاکید کرد و بیان داشت: روحانیت با حضور هوشیارانه در صحنه انتخابات و در دفاع از حریم ولایت،  نباید اجازه هیچ گونه فعالیتی را به دشمن بدهد.

حجت الاسلام سید علی حسینی اشکوری نیز در سخنانی با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) برای به  ثمر نشستن اسلام و دین زحمات زیادی کشیده است تا دین را به مردم ابلاغ کند، گفت: امروز دین اسلام که با تلاش زیاد به این مرحله رسیده، نیازمند به حمایت و بقاء دارد.

محقق حوزه افزود: پیامبرگرامی اسلام (ص) با وجود همه سختیها و مشکلاتی که برای او در این مسیر به وجود آمد هرگز دست از تلاش و تبلیغ دین بر نداشتند و اگرچه در این ابلاغ هم حتی دندان مبارک ایشان را شکستند ولی هرگز میدان را خالی نگذاشتند.

حجت الاسلام حسینی اشکوری اظهار داشت: پبامبر اکرم(ص)این همه سختی را تحمل کرد تا مردم را با خدا و دین الهی آشنا کند و با وجود همه نوع مشکلات،  با ارده قوی و راسخی که داشتند، توانستند اسلام و دین را به سلامت از همه خطرات عبور دهند و به سراسر جهان منتشرکنند .

سخنران این گردهمایی ابراز داشت: روحانیت هم در ادامه همان رسالت قرار دارد و باید برای ابلاغ دین و دفاع از ارزشهای الهی و انقلاب مشکلات را تحمل کند و صحنه را خالی نکند.

حجت الاسلام حسینی اشکوری افزود: این انقلاب امروز نیاز به پاسداری و حفاظت دارد و نباید فراموش کرد که برای به ثمر نشستن  انقلاب و اسلام چه زحماتی کشیده نشده و چه خون هایی تقدیم نشده است.

وی گفت: متاسفانه بعضی ها برای از بین بردن انقلاب و دین پیامبر خاتم(ص) و آرمان و ارکان انقلاب برنامه های وسیعی دارند و هدف آنها از اول تاریخ تا کنون مشخص بوده است.

 این  پژوهشگر حوزه بیان داشت: این امر از طول تاریخ مشخص بوده که دشمن برای به  ثمر نشستن اهداف خود هرگز صحنه را خالی نخواهد کرد.

 سخنران این گردهمایی ابراز داشت: در این شرائط حساس و پیچیده اسلام و انقلاب نیازمند به هوشیاری و بیداری بیشتر حوزه و اقشار مختلف مردم هستیم تا با حضور به  موقع خود این توطئه ها را خنثی کنیم و نگذاریم دشمن به اهداف پلید خود برسد.

وی افزود: اسلام دین منطق ، فکر و تعقل  است و مخالف با هر گونه خشونت و جنایت است و اجازه هیچ گونه تعرض به مال و ناموس مردم را نمی دهد، ولی متاسفانه غرب و حامیان آنها مانند رژیم آل سعود با به وجود گروهای تروریستی به دنبال اسلام هراسی و شیعه هراسی اند و می خواهند کاری کنند که به مردم جهان بگویند اینکه شما می گوید اسلام دین محبت است پس این همه جنایت که به اسلام صورت می گیرد بیانگر چه چیزی است.

 حجت الاسلام حسینی اشکوری اظهار داشت: دشمن،« اربعین، محرم و عاشورا هراسی» را اخیرا کلید زده و با این  برنامه می خواهد ماهیت نظام جمهوری اسلامی که به دنبال استکبار و ظلم ستیزی است تخریب کنند.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha