سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
حجت الاسلام علی بخشی - قزوین

حوزه/ یک پژوهشگر حوزوی گفت: امروز استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل ابعاد جدیدی از مبارزه با اسلام را در پیش گرفته اند و می خواهند به اعتقادات دینی مسلمانان ضربه وارد کنند؛ لذا باید به این نکته، توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی بخشی در جمع اساتید مدارس علمیه قزوین که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق (ع) برگزارشد، اظهار کرد: امروز دشمنان در کشورهای مختلف از حضور شیعه و رشد اسلام خواهی که هر روز رو به افزایش است، به وحشت و اضطراب افتاده اند.

 وی بیان داشت: اگر بخواهیم اشاره‌ای داشته باشیم، می توانیم به حوادث نیجریه و هدایت شیعیان این کشور توسط عالم فرهیخته شیخ زکزاکی اشاره کنیم که توانستند در نیجریه، انقلابی با عظمت ایجاد کنند و دشمنی با ایشان بیان کننده آن است که این عالم بزرگ تشیع به خوبی کار خود را انجام داده است.

این استاد حوزه تصریح کرد: با وجود عداوت ها و دشمنی های استکبار جهانی، امروز وظیفه طلاب و روحانیون بیش از پیش سنگین تر شده و باید دین اسلام و مذهب تشیع را بیشتر به دنیا بشناسیم.

وی گفت: متأسفانه در کشورهای منطقه شاهد هستیم که گروهای تکفیری و سلفی و در رأس آن ها داعش با ایجاد رعب و وحشت و ترور و همچنین ایجاد شبهه در مسائل و اعتقادات دینی مسلمانان به دنبال ضربه به اسلام و مسلمانان است و باید جهان اسلام در مقابل این توطئه هوشیار باشد.

حجت الاسلام بخشی بیان داشت: امروز استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و رژم غاصب اسرائیل ابعاد جدیدی از مبارزه با اسلام را در پیش گرفته‌اند و می خواهند به اعتقادات دینی مسلمانان ضربه وارد کنند؛ لذا باید به این نکته توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

 

 

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha