یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت الاسلام رضا محمدنسب

حوزه/ ملت هوشیار و آگاه ایران، باید با مشارکت حداکثری در انتخابات خبرگان و مجلس و انتخاب افراد اصلح، نقشه های توطئه گران داخلی و خارجی را خنثی نمایند.

حجت الاسلام رضا محمدنسب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران با اشاره به این که 9 دی روز بصیرت و تجلی میثاق امت با رهبری است و باید این حماسه را انقلاب سوم نامید، ابراز داشت: ملت بصیر و آگاه ایران در بهمن 57 انقلاب را به پیروزی رساند و در 13 آبان 58 با تسخیر لانه جاسوسی، ایادی آمریکا را از کشور بیرون کردند و در 9 دی  نیز با مدیریت حکیمانه مقام معظم رهبری، نقشه فتنه گران را خنثی نموده و حماسه ای دیگر آفریدند.

این استاد حوزه ادامه داد: با توجه به حساسیت و اهمیت این حماسه، باید مسئولین و تمام دلسوزان نظام به خصوص برادران و خواهران طلبه، ابعاد مختلف حماسه 9 دی را برای مردم به خصوص نسل جوان تبیین نموده و باعث بصیرت افزایی جامعه نسبت به فتنه و فتنه گران شوند.

وی تصریح کرد: حماسه 9 دی استمرار خط و مشی انقلاب را به جهانیان نشان داد و به همه ثابت نمود که بعد از پیروزی انقلاب تا کنون هیچ خللی در عزم و اراده ملت ایران به وجود نیامده است و مردم همانند گذشته استوار و ثابت قدم در مسیر انقلاب و اهداف کشور می باشند.

حجت الاسلام محمدنسب با اشاره به انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: انتخابات امسال از حساسیت خاصی برخوردار است و دشمنان تمام سعی خود را کرده تا این انتخابات به نحوه مطلوب برگزار نگردد، لذا ملت هوشیار و آگاه ایران، باید با مشارکت حداکثری و انتخاب افراد اصلح نقشه های توطئه گران داخلی و خارجی را خنثی نمایند.

وی در پایان با اشاره به مشخصات کاندیدای اصلح، گفت: مردم باید به کسانی رای دهند که دو مشخصه تعهد و تخصص را داشته باشند؛ یعنی افرادی که به آرمان های انقلاب متعهد بوده و با چراغ سبز دشمن رنگ نگرفته و با چراغ قرمز دشمن رنگ نبازند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha